1/12/2009

Uite ca am schimbat titlul postului

“ANTE-SCRIPTUM” - Am schimbat postul acestui titlu pentru ca ,bineinteles, redactorul-sef de la Cancan nu se arde cu baieti agatati pe Hi5.Este aberant.Nici nu-l cunosc pe acest domn care poate fi .Si tin sa-l anunt ca nu sunt “idiot”.Dar am vrut sa inteleaga faptul ca nu poti spune “astia doi s-au ars” atata timp cat tu nu ai avut paparazzi care sa-mi pazeasca mie  testicolele si sa afle daca se balangane ori ba.In plus, eu nu m-am “ars” in viata mea.Eu am facut dragoste.Asta pentru ca femeia nu e un sac de cartofi pe care sa-l tavalesti ca sa ejaculezi cu un ranjet de porc pe fatza.Probabil ca titlul a fost scornit de vreo redactora pe care  o ard manelistii si cocalarii cand si cum au chef.Ca numai aia “se ard”.Noi astialalti facem dragoste.Asadar “that’s the experience” talking in you baby.

Oricat de avid dupa tiraj ai fi,ca sa ajungi sa spui ca un actor “i-a ars femeia” unui cantaret e cale lunga.Bineinteles ca as putea sa-i dau in judecata.Nu au nicio dovada ca eu si Loredana ne-am fi “ars” pana la 6 dimineata si ca am dormit pana la ora 14.00. Si chiar daca ar avea toate dovezile din lume,tot oribil ramane titlul de pe prima pagina.De ce n-au scris direct “i-a futut femeia!”.

Tin sa-i anunt pe cei de la Cancan ca au sa-i dea Loredanei 30 de lei.Atat a costat vulcanizarea… 

NU am nimic impotriva cu ce au facut.E normal! E perfect normal! Paparazzi exista peste tot in lume iar astia chiar au fost profesionisti (exceptand paguba adusa masinii). Dar ce mi se pare gretzos si jignitor este acel titlu de cocina de porci. Numai o minte coclita putea pune asa ceva pe prima pagina.

Acuma eu ce sa fac?! Sa-i dau in judecata pentru faza cu “i-a ars femeia”.Te judeci 10 ani si,pentru ca traiesti in Romania si asta-ti ocupa tot timpul (scuze,Mircea), nu ai nicio garantie ca vei castiga. Asta-i viata…

Si ca sa dovesc faptul ca nu port ranchiuna si ca singurul lucru care m-a deranjat a fost tonul mizerabil exprimat pe priima pagina,am puterea sa recunosc faptul ca acest ziar (care imi displace dar e chestie de gust) este cel mai bun produs pe piata tabloidelor de la noi.Au un management foarte tare si o echipa extrem de puternica. De ce sa nu recunosc?… Bravo lor! Dar ceea ce au facut in acest caz este o insulta gratuita la adresa unor oameni care au facut ceva in meseria lor si care muncesc de dimineata pana seara pentru a-i face pe oameni sa rada ori sa-i incante prin muzica. Dizgratios…

Pe de alta parte…Hai sa va mai spun ceva…Ne tot plangem ca sunt mediatizate nulitatile gen Ramona Gabor,Sexy Braileanca,Ogica,Tolea,Magda Ciumac etc. Au si americanii un Paris Hilton sau o Pamela Anderson dar tabloidele stau in Brad si Angelina,Britney Spears,Amy Winehouse etc. Adica in artisti. Si din aia valorosi! Asa ca mai bine sa apar eu decat Ogica sau Tolea! Nu sunt mai interesant?! :)

Hai sa terminam cu subiectul asta ca deja ma exaspereaza. Ah!Inca ceva! Am primit comment-uri in care eram acuzat ca am mintit pe acest blog.Adica as fi spus ca intre mine si Loredana nu este nimic cand,de fapt, iata ca ne-a prins paparatele bot in bot… NU AM MINTIT! LA MOMENTUL IN CARE AM SCRIS ACEL POST,EXACT AIA ERA SITUATIA!

Topurile mele continua sa circule pe mail cu nesimtire fara sa fie mentionat autorul.De-asta o sa trec numele meu dupa fiecare numar.Daca o sa le stearga ma tem ca asta va fi ultimul meu top…

TOP 10 EFECTE ROMANESTI DUPA ALEGEREA LUI OBAMA IN AMERICA

1.Vanghelie se va ambitiona sa devina si el primul presedinte de culoare din istoria Romaniei. Ah!Stati ca am uitat de Iliescu…  BENDEAC

2.Cabral e pe cai mari in Media Pro!   BENDEAC

3.Solcanu va vrea sa fie un fel de Michelle Obama pe langa Cabral…   BENDEAC

4.Jean Constantin va putea muri cu sufletul impacat.    BENDEAC

5.Banel Nicolita va fi,in mod cert, titular la Steaua!    BENDEAC

6.Trupa Alb si Negru se va numi Negru si nu va mai canta decat Kamara!    BENDEAC

7.Studentii africani de la ASE vor avea prioritate la camere in camin si burse de merit.   BENDEAC

8.Diana Munteanu va spune ca toate exagerarile ei cu solarul au fost o mare premonitie…    BENDEAC

9.Va reveni pe TVR serialul “Black beauty”.     BENDEAC

10.Albushul de la ou va fi negrush!!! :)       BENDEAC

VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!!!