1/12/2009

Care boala e mai cool?!

Ma gandeam acum cateva zile cu Lore la tot felul de boli.Nu! N-am devenit emo! Si chiar n-am habar cum a venit vorba de platfus.

Mai nenica.Ne-am dat noi seama ca exista pe lumea asta boli cu prestanta,cu greutate si boli care te arunca definitiv si irevocabil in derizoriu.Din ultima categorie face parte si platfusul.E atat de meschin sa ai platfus…Orice bou poate avea.Mare smecherie…Obosesti repede atunci cand alergi si nu faci armata. Ce sa spun…

Intr-un grup de amici care se vaita,ala cu platfus e looser-ul grupului.Smecheria e sa ai o boala de-asta cool.Cum adica boala cool?

1.ULCERUL. E foarte cool.Cu atat mai mult cu cat e si o boala eroica. Un statement. Cand spui “Am ulcer” e ca si cum ai spune “Sunt stressat,ocupat,am atatea responsabilitati…Nu am timp sa mananc,sunt nervos”.

2.ULCERUL PERFORAT. Asta e si mai fitza de boala. Cand ulcerul e perforat,deja intri in categoria grea.Esti bazat frate!

3.APENDICITA. Atunci cand ti se intampla in copilarie e ceva banal.Dar la maturitate,apendicita devine o treaba serioasa.Totusi,ca sa fiti smecheri-smecheri eu va recomand…

4.PERITONITA! Adica o apendicita care a facut boom! Asta e o boala care impresioneaza intotdeauna intrucat poti sustine cu tarie ca ai simtit aripa mortii deasupra capului.

5.GASTRITA. E tot in zona ulcerului dar nu are aceeasi greutate. Oricum, decat platfus…

6.PNEUMONIE. Asta e alta boala cu greutate si care iti confera superioritate in duelul bolilor. Pneumonia iti permite sa dai detalii picante: febra 41,halucinatii,salvare… E o boala spectaculoasa care impresioneaza.

7.FRACTURILE. De orice fel. Astea te masculinizeaza.Pe langa evidenta gravitate exista si elementul de curaj. Dati cat mai multe detalii pentru impresionare.Atentie! Daca doriti efectul maxim,precizati ca se vedea osul… 

Va sfatuiesc sa nu va aruncati mai departe la boli incurabile intrucat riscati sa cadeti in extrema cealalta.Acestea 7 sunt de ajuns pentru a castiga mila,compatimirea si respectul grupului. De-asta ziceam la inceputul postului de platfusul asta.N-are nicio prestanta.Pai dupa unu’ care zice de ulcer si altu’ care baga o peritonita, cum pica penibilitatea asta? Ca un rahat…

Am asteptat weekend-ul asta ca pe Sfintele Moaste. Azi (sambata) am de gand sa merg la Targul de Carte, la film, la restaurant. Si,mai ales, sa dorm ca nesimtitu’ dimineata.

A fost prima saptamana de matinal pe radio.Cu bune si rele. Nu stiu cum rezista unii ani de zile cu trezitul asta la 4 jumate ca eu deja simt ca o iau razna.

Astia de la Cancan au reusit sa ma lase masca.Exact cand stateam linistit si ma gandeam ca,in urma starii beligerante dintre mine si ei,ma vor da uitarii, m-au prins decapotat. Oricat as arunca eu cu rahat in ei ca promoveaza toate curvele de la morga si Magdele Ciumac dar sunt profesionisti da-i dracu’! Bai nene!De o luna incoace, am condus decapotat o juma de ora si exact atunci m-au prins…

Am inceput sa am incredere in postul meu.Prima Tv,am mai spus-o,are un potential urias din doua motive: 1.Nu exista control politic de niciun fel (si asta va garantez eu care scriu de doi ani jumate un show de parodie) si 2.Are o echipa tanara. Mi s-a propus un show care incepe din ianuarie. Am stat mult sa ma gandesc daca sa accept cu atat mai mult cu cat este ceva ce n-am mai facut pana acum. E genul de show fara implicatii intelectuale,ca sa spun asa, menit sa se te distreze si sa te spele pe creier dupa o saptamana de munca. Formatul a facut mare succes in Anglia (BBC) dar si in Statele Unite (FOX).Este inspirat dintr-un popular joc japonez.Din pacate momentan nu va pot spune mai multe.Dar ce ma intereseaza in primul rand este faptul ca in fiecare editie pot face echipa cu diferite vedete ca sa luptam pentru cel putin 10000 RON care vor ajuta diferita cazuri sociale.

VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!

PS - IMPORTANT!!! IMPORTANT!!! IMPORTANT!!!

Am primit un mail de la soldatii romani aflati in teatrele de operatiuni.Nu am sa spun numele celui care semneaza pentru ca,asa cum veti citi si voi,asta i-ar putea aduce mari probleme. Faptul ca oamenii astia aflati la asa mare distanta citesc blogul meu ma copleseste.Le multumesc si-i salut! Sper sa putem face in asa fel incat ceea ce ne transmit ei de acolo sa se faca auzit.Ma bazez si pe voi.

“Acum 3 zile s-a intimplat ceva ce nu poate fi ascuns si sunt sigur ca spunindu-ti tie macar ceva din presa romaneasca de profil va aduce macar aminte despre asta.Dupa 4 luni de misiune si dupa analize amanuntite si foarte exacte facute in tara, inainte de plecare in misiune un coleg de al nostru a facut cancer la testicule.E acea boala pe care orice mlitar o poate lua in Kosovo. Imagineaza-ti ca la 12:30 omul e in tara urmind sa fie maine sau poimaine operat si cine stie cite testicole din cele 2 ii ramin. Are o tumoare care inca nu se stie de care e FACUTA AICI. Problema este ca boala s-a luat si s-a acutizat in 4 luni de zile, timp fantastic de scurt pentru a mai face ceva contra. Noi ne rugam pentru el dar sincer ne rugam si pentru noi.

Multumim pentru asta razboiului care a fost aici, participantilor lui care au aruncat diverse bombe de test si au nenorocit si vor mai neoroci cine stie citi oameni nevinovati.Macar acest om acum 7 luni a fost fericit cu un copilas. Are mostenitor si Dumnezeu i-a dat o bucurie pentru ca acum e distrus.

Mihai si asta pentru 56 de euro pe zi pentru ca statul roman nu face cercetari, verificari, masuratori si nu face nimic pentru binele si confortul nostru minim.

Poate tu stii ce sa faci cu acest mesaj.

Daca e posibil ca numele meu sa nu apara te rog si nici adresa de mail ca ministerul e in stare sa imi faca mari probleme pentru asta.Multumesc si stiu ca ai sa citesti si ai sa spui ceva si despre asta sa auda si lumea cum traim noi cei care le facem altora somnul linistit.

Multumesc
Cu stima toti militarii romani din toata lumea.

PPS- Astept mail de la cei care vor sa vina saptamana viitoare sa ne viziteze la radio intr-o dimineata.