1/12/2009

M-am indragostit? Sau nu… Parca nu.

Ante-scriptum - http://www.cabral.ro/despre-altii/2203/pentru-erika-da-putem  BRAVO CABRAL!!! Maine e evenimentul.BAFTA SI DOAMNE-AJUTA!

Inainte de toate,ca sa nu uit.M-a rugat cineva sa scriu cate ceva despre tineri actori talentati.Promit ca am sa fac asta in postul urmator.Pana una alta,am sa dau un singur exemplu: ADELA POPESCU. Pute de talent!Ascultati-ma ce va spun.Daca va avea grija de ea si de cariera ei,avem in fata o viitoare mare actrita!

Nu stiu daca existe filme mai proaste decat cele istorice romanesti.Filmele noastre istorice nu sunt cu oameni ci cu statui vorbitoare.Oricat m-as chinui sa simt un fior nationalist urmarind Stefan cel mare sau Mihai Viteazu,NU POT! Toate personajele sunt incruntate,patrunse de insemnatatea evenimentelor, coplesite deci…NESUFERITE!

Uitati-va la americani.Pai la Pearl Harbour te trec fiorii si-ti vine sa plangi! Fac nenorocitii aia niste filme si creeaza actorii aia niste personaje de ma simt si io american! Altminteri ce sa simt uitandu-ma la Sergiu Nicolaescu in Mircea?!

A fost inca o zi nationala. Au depus coroane de flori si s-au bashit in timp ce se aplecau. Apoi au disparut in ceata inceputului de decembrie bucurestean ca sa-si imparta cascavalul…

Si-a furat-o Becali!!!!!!!!!! Si-a furat-o Vadiiiiim!!!!!!!!! APLAUZEEEEE!!!!

Pai ba Becali! N-ai pus-o tu pe Maica Domnului in afise?! Nici asa n-a mers?!?! :)

Gata cu politica!

Am avut dintotdeauna o repulsie fata de shaormeria de la Dristor. Exista si inca mai exista o legenda imbecila ca acolo se gaseste cea mai geniala shaorma din Bucuresti. Ce era la Dristor mai mereu…Mase uriase de cocalari si pitzipoance,burtosi cu cefele cat China,o mizerie de nedescris,servetele si sticle goale aruncate pe jos si o coada imensa indiferent de ora.Pe vremuri,am mancat o singura data de la baraca aia si nu mi s-a parut asa de speciala incat sa merite indurarea frigului si cocalarilor infecti care saliveaza pe-acolo. Nu vedeam ce diferenta e intre shaorma aia si altele dar,ma rog, spiritul de turma e religie romaneasca.

Ei…Acum doua seri m-am oprit acolo! Schimbari majore. In primul rand,multi angajati si zona acoperita pentru cumparatori.Am luat shaorma,am gustat si…nimic! Absolut normala!!!Banala chiar. Singurul lucru care nu s-a schimbat: prezenta numeroasa a cocalarilor! E LOCUL LOR!!!

Va promiteam continuarea povestii cu cioburile din postul anterior…Am ramas la momentul in care scotea cioburile cu ochii in lacrimi.De-aici e poezie. O lua de mana,mai varsa o lacrima si spunea: “Tatal meu a mancat la masa cu noi inainte sa plece la razboi.Mama si tata se iubeau asa cum soarele se iubeste cu florile de mac…Si,la un moment dat,i-a cazut oala cu sarmale pe jos si s-a spart.Si tata a zis ca s-a spart ghinionul.Dupa o saptamana am aflat ca a murit pe front…Mama a pastrat cioburile astea si,inainte sa inchida ochii, mi le-a dat si mi-a spus: Sa i le dai doar acelei femei care iti va acoperi inima cu bruma unei iubiri cum alta nu a mai fost…”  Aici mai varsa o lacrima si-i intinda saculetul. Cadeau gagicile ca mustele. :)  Asta e povestea ADEVARATA a unuia dintre cei mai mari futangii ai Bucurestiului. VA URMA. (in postul urmator - un escroc genial!)

Azi de dimineata i-am trimis un mesaj de felicitare lui Prigoana.V-ar placea mult tipu’ daca l-ati cunoaste.E complet dement si inimos.I-am scris in mesaj “stiu ca nu veti mai raspunde de-acu’ incolo ca na!Deputatzia…”. IN maxim 3 minute m-a sunat inapoi facandu-ma albie de porci ca mai degraba eu nu o sa raspund eu ca am ajuns vedeta,nu el! :) Ce nu stiu astia e ca omu’ ar fi indeajuns de nebun incat sa se bata si-acum pentru ce-a promis in campanie.Multi am crezut si inca mai credem ca faza cu “Afara din Casa Poporului” e un hau-hau electoral.Stati un pic…Sa-l vedeti in prima zi de parlament! O sa-si duca un bideu ca sa fie curat cand il vor pupa in cur! Foarte tare!

Spuneau ca mi-as dori sa ma indragostesc in weekend.Ei,uite ca s-a intamplat! De cine m-am indragostit?! De tipa care joaca rolul principal in ultimul videoclip al lui Dan Balan - “Despre tine cant”. (Piesa e superba!Am ascultat-o de zeci de ori!!!).  http://www.youtube.com/watch?v=P-6LtEzPh3EDe ce imi place tipa? Are o fatza exact cum imi place mie,are un corp voluptuos (uitati-va atent cand se urca pe marginea de beton - la 1 minut si 30 de secunde in clip), are o privire foarte inteligenta si are intiparit in privire urmele iubire patimasa. Ah! Sa nu uit! Mai are si niste riduri incredibil de sexy care pleaca de la extremitatile narilor si coboara spre marginea buzelor.

O sa spuneti ca sunt nebun. Stiu da-va dracu’ de shtoarfe! :) N-o sa ma credeti cand o sa va spun ca, de-a lungul timpului, am facut pasiuni mai mult sau mai putin trecatoare pentru femei pe care nu le cunosteam decat la televizor.Acum nu mi se prea mai intampla dintr-un motiv oarecum simplu: am inceput sa le cunosc pe toate dinainte deci nu mai exista magia televizorului. Dar daca tot sunt la un moment de sinceritate,am sa fac in premiera marturisiri complete despre “crush”-uri de la distanta. :)

TOP 5 TIPE (MADE IN ROMANIA) DE CARE M-AM INDRAGOSTIT LA TELEVIZOR

1.MANUELA GRECU.  Eram pusti cand devenise obiectul fanteziilor mele.Unde am vazut-o?! In videoclipul N&D…  http://www.youtube.com/watch?v=8n6O6dPQbqo  (E tipa bruneta…)

2.DEEA de la TNT. E cea roscata… http://www.youtube.com/watch?v=F9ee7wDN-9k

3.ANCA FLORESCU. Fosta colega de trupa a Nicoletei Luciu.

4.ANI CRET. Acum se numeste ANI PLUMB. Moamaaaaa ce pasiune facusem pentru ea… 

5.CORINA. Nu stiu cum se face dar de cate ori ascultam una din melodiile ei de la debut,aveam erectie instantaneu. :)

VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!