1/12/2009

Suntem tara Sexy-Brailencei! Astia suntem,cu asta defilam!

Azi am plans.N-am povestit asta nimanui.M-am trezit la 4 jumate ca de obicei.Carnea imi tremura de oboseala si muschii refuza sa colaboreze.In dreapta mea,Lore doarme ca o beshnitza. :) Are un somn atat de adanc de zici ca-i in coma alcoolica. Cu greu ma ridic in capul oaselor si ma tarasc in baie.Intru sub dush.Incep sa plang.Da!Ati citit bine.Am plans de nervi si de somn! Tata zice ca mai lejer era in armata.Cel putin acolo ai trei mese la ore fixe.Da!Dar solda nu se compara nene! :)

Tupeul romanesc,nesimtirea noastra proverbiala si jegosenia caracterului nostru sunt factorii care conlucreaza “fericit” la succesul national.Ma uitam la Realitatea…Se discuta despre cazul procuroarei Turcu Elena din Craiova care a baut ca vita pana a cazut sub masa si s-a urcat la volan.Probabil ca ati vazut imaginile alea incredibile.Acum avocata alcoolicei asteia sustine ca a ei clienta fuse agresata de catre politistii care s-au rugat de ea 2 ore sa sufle in fiola.Cica leziunile au necesitat ingrijiri medicale.Aoleu…I-auzi a dracu’…Cata sensibilitate…Ce trup gingas…90 de kile in viu avea! Ce ma socheaza este insa tupeul incredibil! Adica esti pus in fata unor imagini si ai impertinenta sa spui ca nu-i adevarat!Si vreti sa va zic ceva?N-o sa pateasca absolut nimic! Vai de capu’ nostru de imbecili! Ma trezesc ca dobitocu’ in creierii noptii,filmez ca spartu’,scriu ca un idiot,fac ulcer pe fond nervos…Voi munciti ca tampitii,va zbateti,invatati,aveti dorinte,aveti vise frumoase,aveti idealuri…SE CACA PE ELE! ASTIA SE CACA PE VISELE VOASTRE,PE MUNCA VOASTRA,PE FAMILIA VOASTRA,PE VOI! PE NOI TOTI!

Azi am vazut afise electorale cu Talpes! Talpes fratioare! TALPES! Bai si stiti ceva! O sa-l voteze ba! O SA-L VOTEZE! Alegerile astea sunt decisive! Eu m-am gandit bine. Daca or sa fie alesi iar aceiasi oameni,aceleasi fetze de imbuimbati eu am sa ma linistesc total.O sa ma doara in cur ca n-au pensionarii bani de medicamente si stau la cozi ca animalele! Sa stea! O sa ma doara-n cur ca n-au tinerii nicio sansa! O sa ma doara-n cur de cei saraci si amarati! Votati ca imbecilii? Atunci traiti ca animalele!

Veti spune ca nu exista alternative! S-ar putea sa aveti dreptate. Dar daca nu exista alternative inseamna ca asta e poporul roman si,normal, ne reprezinta cei care sunt veniti dintre noi. Ca Vadim sau Talpes nu sunt tatari dragii mei! Sunt romani!

Gata! N-am chef sa ma aprind iar…

M-a speriat o chestie acum ceva vreme. O persoana foarte importanta (ATENTIE! FFFF IMPORTANTA) mi-a zis :”Vrei sa punem pariu ca in maxim un an o sa fiti interzisi?” Bai va spun sincer ca m-am speriat. Nu e un om care vorbeste tampenii. E o persoana respectabila si cu o experienta uriasa. Vorbeam cu un prieten despre chestia asta si-mi spunea: “daca va interzic n-ai nicio sansa!Ce se poate intampla?! Or sa iasa unii in strada o data…Hai de doua ori!Hai de trei ori!Si dup-aia gata! Tu o iei razna si ei gasesc alt punct de atentie.” Corect. Exact ca in finalul de la “Truman show”.

Ah!Apropo de asta! Azi ma gandeam asa: Daca ar fi sa aleg doar 5 filme din cate am vazut in viata mea,ce as alege? (va propun si voua exercitiul asta-astept commenturi shtoarfelor! :) )

1. La vita e bella!  (daca ma uit la filmul asta de 200 de ori,de 200 de ori o sa plang ca un papagal ce sunt)

2.Truman show

3.Forrest Gump (cel mai important film al celui mai bun actor pe care il are omenirea, Tom Hanks)

4.Actorul si salbaticii (cel mai important film al celui mai mare actor al acestei tari, Toma Caragiu)

5.Love actually (Orice om care viseaza si respira iubire trebuie sa vada acest film)

Azi m-am oprit in mall sa-mi iau ceva de mancare si,pentru ca veneam direct de la sedinta foto,eram imbracat in costum (chestie raaaara la mine).Si cum beleam eu ochii la niste tricouri,se apropie de mine o cucoana si zice : “Va salut domnu’ Capatos!”

Si tot azi in mall :”Bendeac?!Sa moara mama de nu te iubesc!”  “De ce sa moara?!”   “De diabet!Hahahaha!”  :(

Tot azi m-a sunat un prieten si mi-a amintit un banc extrem de sec: Dialog la piata. “Buna ziua!Dati-mi niste cartofi…”  “De cat?”   “Decat cartofi!”  :)

TOP 5 REPLICI DE AGATAT SEXY-BRAILEANCA!

1.Te fu..i?

2.Te fu..i?

3.Te fu..i?

4.Te fu..i?

5.Te fu..i?

Cand scriu randurile astea e invitata la o emisiune una din marile pitzipoance ale Romaniei. ANDREEA ANTONESCU.Ce inseamna sa ai o gura de aur in industria asta!N-am auzit de la Nikita incoace pe cineva care sa cante in halul asta!!! Bai nene! E jenant!!!! PENIBIL!!! Stoian a si tratat-o ca pe o centurista si a inceput sa se frece de ea cu ochii lucind a libidinosenie.Bravo Capatos!Promovati-le tata!

Vad ca sexy-braileanca este ultra-prezenta prin show-uri in ultima vreme.Am urmarit-o pe fatuca asta cu atentie.Ma intrebam de ce vorbeste in fraze fff scurte,aproape monosilabic si lasa impresia ca a invatat pe de rost.Cred ca exista doua posibilitati: fie are un IQ incredibil de scazut (chestie care e dramatica si nu e de ras), fie are un handicap mental.Eu inclin spre a doua varianta.Am inceput sa nu mai rad de personaje din-astea gen Nikita si Braileanca.Am impresia ca sunt niste persoane foarte bolnave de pe urma carora profitam cu totii (cei care le ironizam/imitam sau cei care le invita in emisiuni).

VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!

PS- Stabiliti voi o dimineata si ne vedem la radio! Dau cate o cafea! Si intram in direct! Astept raspuns shtoarfelor! :)   (Hai ca iese show!)