1/12/2009

Scurta si unica lamurire despre articolul din Cancan.Urmeaza un nou post in seara asta.

Ca sa evit orice comentarii,telefoane etc. Eu si Loredana ne-am despartit in cursul acestei saptamani. Ma bucur ca ea si Bodo vor da o a doua sansa relatiei lor pentru ca stiu exact care sunt sentimentele unuia fata de celalalt. Stiu ca toata lumea se asteapta sa ma arunc asupra astora de la Cancan dar nu am s-o fac pentru ca, in afara faptului ca nu au mentionat nimic despre despartirea dintre mine si Loredana (anterioara acestui material paparazzi) ,ei si-au facut treaba lor.

Ma bucur insa ca am fost si eu matur o data-n viata si am putut sa recunosc: ”Nu sunt pregatit pentru casatorie si copii!”. Am nevoie de o relatie pe care sa o dezvolt incet. Loredana,pe de alta parte, are nevoie de siguranta si stabilitate. A regasit asta! Si ma bucur pentru ea!  

In postul urmator abia astept sa va povestesc o faza incredibila care mi s-a intamplat! :)

VA PUP,VA RESPECT si VA IUBESC!