1/12/2009

Desteapta-te Bendeace!

Zicea Badea,daca nu ma insel, la un moment dat ca matinalul reprezinta batalionul disciplinar in media. ASA E!!!

S-o iau cu inceputul.In primul rand era sa nu mai ajung la radio din cauza unui iminent infarct.Bai nene!Cand a sunat ceasul ala rusesc in oala m-am trezit atat de brusc din pat incat m-am ridicat direct in picioare si,apoi, m-am chircit intr-un colt al camerei tremurand.Un mare avantaj dimineata este traficul.La 5 mergi tzeava prin Bucuresti in orice zona.Am ajuns la radio,am baut doua ciocolate si aia a fost. ON AIR!

E greu! E foarte greu!Mai ales ca am aflat ce dura e concurenta in radio!Mai dura decat in televiziune!Si am aflat ca nimic nu e prea mult ca sa-ti elimini concurenta. Am primit mailuri,commenturi si mesaje inca de saptamana trecuta in care eram numiti in toate felurile.Azi ne-a sunat un “ascultator” dupa o ora de emisie care a tinut sa ne spuna ca a stat toata noaptea treaz ca sa ne asculte si ca e foaaaaarte dezamagit!Si ca mai bine renuntam si sa facem doar duminica! Ma al dracu’!Cum s-a sesizat el dupa doar o ora ca suntem de cacat! :) In rest azi am avut mesaje numai de la foarte bine in sus atat cat am avut timp sa citesc.

La intoarcere,m-am oprit sa-mi iau de mancare,am ajuns acasa si am dormit ca o vita.Mi-am inchis telefonul si,la trezire, soc! 12 mesaje,”n” apeluri ratate…Deci daca nu-l inchideam adio somn!Asta-i viata…Asa am sa fac si de-acum.Altfel nu rezist la ritmul asta.

AH! Sa nu uit! Daca aveti sau gasiti chestii funny ce merita sa fie spuse pe post:mihai.bendeac@primatv.ro !!! Nu fiti timizi!!! :)

De cate ori citesc mesajele voastre incerc sa-mi imaginez ce faceti,unde sunteti sau cum sunteti imbracati in clipa in care cititi blogul asta.

Voi ati observat ca romanul ajuns la pensie (si nu numai) traieste cu dorinta crunta de a fi sef? Nu conteaza ce fel de sef…Sef sa fie! Chiar daca are un singur om in subordine…Imi amintesc ca la mama in bloc erau urmatoarele functii de mare raspundere.

1.Presedintele asociatiei de locatari. Asta e Dumnezeul blocului.Se imbraca mereu la cravata si se plimba incruntat cu mainile la spate. Toata lumea i se adreseaza cu apelativu’ “Domnu’”.

2.Administratorul. O persoana care fumeaza foarte mult.Nu am cunoscut administrator nefumator! Eu cred ca asta intra in fisa postului: sa colecteze fondul de rulment,sa organizeze sedintele de bloc, sa fumeze ca un sarpe.

3.Membrii de comitet. Astia sunt intotdeauna impotriva presedintelui sau administratorului.Folosesc foarte des in exprimare “fond de rulment” si vorbesc tare.

4.Gospodarul blocului. Asta o fu..e pe femeia de serviciu.In mod teoreti la cap.In mod practic…Ah!Daca peretii de la ghena ar avea gura sa vorbeasca…

5.Responsabilii de scara. Astia (pentru ca au o functie incerta) sunt si cei mai rai.Din frustrare! Insa asteapta la cotitura o greseala a “conducerii” ca sa demareze lovitura de stat! :)

Mi-am dat seama de o chestie.Dan Diaconescu a devenit un fel de guru Bivolaru al audiovizualului din Romania.El este,cum se zice, “tata lor”!Pe ce ma bazez?Pai ba frate! A luat el una de site-ul de pitzipoance si a pus-o in fiecare seara in studio?! DA! Ei…Ce au facut restul televiziunilor? S-au repezit s-o invite in mod repetat la diferite emisiuni,sa faca reportaje despre ea,sa se zbata ca s-o aiba in studio! L-a chemat el pe un analfabet numit Ogica sa se uite sub fusta pitzipoancei in timp ce dansa manele? DA!Ce-au facut altii?! Ziarele scriu la foc continuu despre el,apare in fiecare zi la cel putin un talk-show,se insoara in direct… L-a chemat Diaconescu pe unu’ sa faca bale la gura seara de seara vorbind despre Elodia,despre dom’ Petrica si Ogica?! Da! Ce s-a intamplat?! A ajuns omul asistent la Capatos si isi da cu parerea despre tot. Iar exemplele pot continua. Bai nene…Eu il aplaud!E foarte tare!Sa reusesti sa manipulezi dintr-o garsoniera un intreg sistem media e MARE LUCRU!

La Mall Vitan au pus bariere.Gata! S-a basit mireasa!Acum ceva vreme mi s-a intamplat sa pierd cartela aia de cacat.Le-am spus la poarta si au chemat responsabilul.Verdictul :amenda 2 milioane.Eu zic :”Ah!Ce bine!Ca si-asa nu stiam ce sa mai povestesc la radio.Aici omul s-a inmuiat brusc.S-a ajuns la formula urmatoare: sa platesc 3 ore de parcare si sa nu mai spun nimic.Am platit 3 ore de parcare si am spus! :) Sa vezi zgarieturi ce gasesc pe masina data viitoare cand mai parchez acolo! :)

TOP 5 LUCRURI PE CARE NIKITA LE POATE FACE DAR NU LE FACE

1.BALET. Nu radeti.Are gratie,paseste suav ca o noptiera…Cine nu vede lucrurile astea o face din rautate.Astia de la “Dansez pentru tine sunt chiar orbi”?Aveti un talent sub chiar sub nas!E angajata la voi la Povestirile de noapte!

2.SEX. Ea are potential pentru a deveni o zeita a sexului.In clipa in care va avea un partener…

3.TELEVIZIUNE. Este o rusine faptul ca nu i s-a propus un format care s-o reprezinte.Daca tot se cauta o inlocuitoare pentru Andreea Marin la “Surprize,surprize…”. Mi-o si imaginez:” Ba!De cand e ma-ta in Canada?!De 10 ani?!Las-o-n sange!”

4.SA NU FACA GRESELI DE EXPRIMARE. Daca s-ar duce 16 ani la scoala sa vezi ce frumos ar vorbi manca-i-as…Nu-i mananc nimic!

5.SA SLABEASCA. Liposuctie 3000 EURO. Deocamdata tine un regim disociat.Luni marti miercuri - porc.  Joi vineri - porc.   Sambata Duminica - Iaurt degresat si porc.

VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!