1/12/2009

Andreea Marin presedinte!

Ce diferiti puteti fi!!! Citeam comment-urile si ma uimea diversitatea modalitatilor de petrecere a weekend-ului! Mi-am facut si eu planuri.Intereseaza pe cineva? Nuuuuuuu!!! Dar tot va zic! :) Pai sambata o sa dorm ca o beshnitza nesimtita.Apoi merg la ai mei sa mananc.Ma intorc acasa,imi torn un suc si raspund la mailuri.Apoi plec la profesorul meu pentru un pahar de vin si o intalnire cu colegii.Seara se va incheia (sau nu) la un…CLUB!!! Da! Ati citit bine! EU merg in club. Presimt ca va fi o mare greseala dar asta-i viata. Am vorbit cu Iantu si cu Despot sa ne reunim ca pe vremuri si sa mai schimbam atmosfera. Sper ca n-o sa ma enervez prea tare… :) Ramane sa aleaga ei locatia si sa ma tarasca si pe mine. O sa fie probabil unul din cluburile in care mergeam mai demult (Pat sau Elements). Duminica o sa leneveeeeesc,o sa citesc,o sa fac mult-mult…piata… si seara ma bag la un film.

Neinteresant.

Va spuneam ca am fost varza.Veti spune “Ba!Tu oricum esti varza!”.Mda…Foarte funny,multumesc,ce sa zic…Iata ce s-a intamplat.Intr-una din noptile trecute am visat o fata.Pana aici nimic deosebit.Mda…Numai ca ce am simtit in acel vis m-a facut sa-mi reconsider tot ce speram in plan sentimental.Se facea ca eram la maica-mea si la usa se pomeneste cu doua tipe frumushele dintre care una venise pentru mine iar cealalta era prietena ei cea mai buna.Mama le-a invitat in casa si de-aici e poveste.Mi-a spus ca ma place foarte mult si ca nu mai exista loc pentru discutii,vom fi impreuna! Shtoarfelor!!!Un tupeu atat de excitant… ARSCHHHHHH!!!

Visul s-a prelungit.Ma simteam incredibil de bine cu ea. Dupa 5 minute ne faceam planuri,am facut si dragoste…a fost superb!Avea o frumusete foarte speciala,era exact pe gustul meu.Avea simtul umorului si faceam o echipa teribila… (Mama cum suna,parca vorbesc de un mort!). Una peste alta…M-AM TREZIT INDRAGOSTIT LULEA! De o naluca!!!!!!! Problema e alta…Am mai vazut-o!!! Stiu sigur!!! Nu-mi amintesc insa unde anume.Ori cand ma distram uitandu-ma pe hi5,ori mi-a trimis vreodata o poza pe mail,ori am vazut-o in public la teatru…Undeva am vazut-o si,ca de obicei,nu am putut face primul pas.Si-acum uite ce patesc!

Habar n-aveti cat m-am chinuit s-o visez din nou!!! M-am culcat in anumite pozitii,am baut lapte inainte de somn,nu am facut sex si nu m-am masturbat ca sa retin tensiunile sexuale…NIMIC!!!!!! Acum doua nopti nu am vizat absolut nimic si azi-noapte am visat Razvan si Dani pana mi-a venit acru-n gura!Se facea ca eram aplaudac la ei in emisiune si ma plateau cu ora. M-am trezit acoperit de sudori! Dupa ce m-am dezmeticit,sudorii au plecat si ei acasa.

Ati observat ca Raduleasca isi da masteratul in marketing cu lucrarea Dani Otil?!…

Am citit azi la radio o stire dintr-o revista din-asta de mondenitati coclite conform careia Andreea Marin ar putea candida la presedentie.Stirea mi se pare o imbecilitate sinistra dar ipoteza este foarte misto intrucat iti pune imaginatia in functiune.Cum ar arata un guvern de “vedete”?!

Pai hai sa vedem…

In contextul in care Andreea Marin este presedinte,Romania va trece la Monarhia pentru a putea sa avem in fruntea tarii o Zana.Si-acum…GUVERNUL!

PRIM-MINISTRU : MIHAELA RADULESCU (ca si-asa suntem obisnuiti cu unetern conflict presedinte-premier)

VICE PRIM-MINISTRU : DANI OTIL

MINISTRUL APARARII : NIKITA

MINISTRUL CULTURII : NAOMI

MINISTRUL SANATATII : SEXY-BRAILEANCA ( are experienta in blenoragie, sifilis si latzei)

MINISTRUL TINERETULUI SI SPORTULUI : ZINA DUMITRESCU

MINISTRUL MUNCII : MONICA COLUMBEANU

etc,etc,etc… :)

Si-acum hai sa va arat cum se face o inselaciune ca la carte.Treaba asta dateaza din perioada interbelica. O banda de infractori actiona intr-un mod absolut genial.Unul dintre ei juca rolul unui taran (imbracat ca atare,machiat etc) iar altul juca rolul bijutierului.Se face ca taranul trecea prin fata unei terase si se apleca.De jos ridica un inel cu diamant fals.Se minuna in gura mare si atragea atentia celor de la mese.Bineinteles ca mai mereu se gasea cate unul care sa fie interesat. “Bai tarane,da-mi mie inelu’ ca-ti dau banii pe el!” “Nu-l dau taica!Cine stie cat costa!” “Hai ba taica!” etc. Exact in clpa aia,complicele care interpreta bijutierul se prefacea ca inchide un atelier de bijuterii aflat vis-a-vis.Normal…atelierul era deja inchis dar asta sedea aplecat si se prefacea ca inchide magazinul. Taranul zicea: “Hai sa-l intrebam pe domnu’ ca dansu’ tre sa stie!” “Hai!”… :)

De-aici va imaginati continuarea…

VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!