1/12/2009

Aia de la VIP ne-au luat premiul inapoi pentru ca n-am fost mitocani ca Banica si Andreea Marin!

Inainte de toate vreau sa-l anunt pe colegul Dani Otil ca i-am comunicat Mirelei pericolul care o pandeste.In cazul in care intentia lui Dani va deveni fapt,am hotarat ca si eu sa comit acelasi lucru cu Mihaela! :)

In alta ordine de idei, Capatos mi-a spus ca scopul final al vietii sale este acela de a citi pe blogul asta mentiunea ca a fost nominalizat la Premiile Tv Mania. Danutz,ia de-aici! CAPATOS A FOST NOMINALIZAT LA PREMILE TV MANIA! :)  Te simti ok acum? :) O sa castigi cand vei avea ca asistent o fiinta umana nu un urangutan libidinos! 

Va rog din suflet ceva! Din adancul sufletului meu! Nu ma mai “certati” ca nu scriu mai des si ca nu sunt prompt! Vreti sa va spun ce am facut eu in ultimele zile? Pai marti seara am fost la premii,am ajuns la 12 noaptea acasa,am pregatit matinalul.M-am trezit la 4 jumate.La 10 eram cu Zeta intr-o hala filmand la -5 grade genericul pentru “Vedete in figuri”.Am plecat de acolo la 9 seara si am plecat la studiouri pentru filmare pe croma.Pe la 12 mancam ce ne-a adus Huidu de la Mc Donald’s.La ora 1 jumate am ajuns acasa.Am pregatit ceva pt radio si la 2 jumate am adormit.Pana la ora 5 cand m-am trezit si am plecat la matinal.M-am intors acasa si am dormit (de fapt am fost in coma) pana dupa-amiaza cand am plecat la inregistrari.Acum e 11 noaptea,nu mi-am terminat treaba pe ziua de azi (mai am de scris ceva) si am facut o pauza ca sa scriu.Ii rog pe cei care ma acuza ca nu raspund imediat la mailuri,ca nu scriu mai des sau ca nu vorbesc cu toata lumea pe messenger (!!!) sa-mi organizeze ei timpul astfel incat sa reusesc sa ma impart.

http://www.cyberculture.ro/blog/2008/12/10/premiile-tvmania-2008-video/

Pe link-ul asta aveti momentul “Mondenii la Premiile Tv Mania”. Stiu ca toti spun asta dar nimic nu ne poate bucura mai mult decat un premiu venit din partea oamenilor. In clipa in care am auzit numele trupei ca si castigatoare la categoria “cel mai bun serial de comedie romanesc” am avut niste emotii de m-am cacat pe mine! (Si pe Stoian care statea in spatele meu :) ))) ). VA MULTUMIM!!!

Chestii de culise vreti?! Nu?! Bine…

Hai ma…Glumesc…Pai ce sa va zic eu?! Dartza ne-a intrebat cand apare si el ca personaj. Adevarul e ca la cat s-a chinuit…merita saracu’! :)

Stoian s-a suparat ca m-am intors spre el si i-am strigat lui Capatos: “Dane! Vreau si eu un autograf de la domnu’ Stoian!” Astfel,s-a gandit el si m-a amenintat ca-mi da autograful cu un cui pe vopseaua masinii. (Mama cata reclama ii fac astuia!Nu spera el in viata lui sa ajunga un vierme cu promovare! :))

Marin si Radulescu au stat foarte aproape una de alta dar nu s-au privit/salutat.

Daca Raicu ar fi castigat premiul pentru cea mai sexy vedeta tv o cam beleam pentru ca ai mei de la Prima mi-au transmis ca eu tre sa urc si sa iau trofeul fiindca ea e racita.

Replica senzationala a lui Vizante.Urca Patruleasa gafaind pe scena ca sa-si ridice premiul si zice: “Acum am ajuns.Nici n-am apucat sa ma dezbrac!” La care Vizante: “Stai linistita ca nu de-aia ti-am dat premiul!” :)

Aaaaa!!! Hai sa va spun cum ni s-a luat un premiu,vreti?! Am povestit si la radio treaba asta. In fiecare an,cei de la revista Vip (cu care nu am nimic,din contra,am colaborat ok cu ei) organizeaza in fiecare an Superlativele VIP. Nu stiu ce imbecil de-acolo a avut geniala idee de a pune in fiecare an aceasta manifestare exact in aceeasi zi si ora cu Premiile Tv Mania. Asta de ce?! Ca sa testeze ce vedete le sunt fidele?! Eu cred ca e pur si simplu o strategie de marketing complet cretinoida.Anul asta m-a sunat cineva sa ne invite.Pe urma altcineva.Apoi inca cineva si tot asa.Noi stiam ca suntem nominalizati la Tv Mania si invitatia de la ei am primit-o inainte de cea de la VIP.Dar astia ne chemau ca am luat premiu la sectiunea divertisment “in fata lui Maruta chiar”!!! Ok,am inteles…Dar ce vina am eu ca o minte creata a pus evenimentul in acelasi timp cu celalalt?!Am transmis ca putem merge imediat dupa ce se incheie festivitatea de la Muzeul de Arta.Ei…Se termina nebunia asta si vine la mine Razvan,colegul lui Dani, si-mi zice; “Bendeac!M-a sunat Margineanu! E la mama dracu’ la Buftea si intreaba daca mai veniti ca l-au chemat aia sa va inmaneze el premiul si nu stie ce sa faca!” Mi s-a facut efectiv rusine. L-am sunat. Zice: “Bai,nu mai are rost ca s-a terminat deja!” Am stabilit ca ne vom vedea la o bere,mi-am cerut scuze si gata.

Astazi,cei de la VIP au transmis un comunicat de presa in care anunta castigatorii.Mondenii nu se numara nici macar printre nominalizari…

In schimb sunt laudati Banica si Andreea Marin pentru ca au facut ce noi n-am vrut sa facem si anume sa plecam in goana mare imediat ce ne-am ridicat premiul de la TV Mania.

“Pentru a ajunge sa-si ridice premiul la sectiunea Muzica Pop Rock, Stefan Banica jr a facut o adevarata cursa intre Premiile Tv Mania desfasurate intr-un teatru bucuresetean si Palatul Stirbey aflat la Buftea. Stefan a venit insotit de Andreea Marin Banica si a avut numai cuvinte de lauda  la adresa noii formule a revistei VIP.”

Dragii mei, nu au facut o adevarata cursa ci o adevarata badaranie. De ce spun asta?! Pentru ca e o lipsa de respect sa pleci dupa ce ti-ai luat statueta!Adica “M-am vazut cu sacii-n caruta,da-va-n p..a mea!”.Altii te-au aplaudat pe tine si tu nu stai sa-i aplauzi! De ce?! Din nesimtire?! Credeti ca actorii de la Hollywood au plecat de la Oscaruri imediat dupa ce si-au luat premiul sau raman pana la sfarsitul ceremoniei?! Aoleeeeu! Vai de vedetismul nostru!


VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!