1/12/2009

Optimist.Fericit.Multumit.Impacat.

Mi-am petrecut 2 zile din viata in preajma lui Dartza,Naomi,Gutza,surorile Bambi si alte cateva fenomene.

Am cateva sfaturi pentru anumite “vedete” (ma rog, vedete inventate de Antene,Kanal D,Cancan sau Libertatea) : BAI JEGOSILOR! SPALATI-VA CA MIROSITI A TRANSPIRATIE! Am avut cativa “invitati” langa care abia puteam respira de duhoare.

Am trecut peste toate astea desi apropierea de ei ma facea sa ma simt murdar.M-am izbit de ziduri,am tipat,m-am agitat ca sa fac show…Ei?Pula… Pe sistemul “hai sa facem in asa fel incat sa nu cadem in apa”.Norocul nostru ca au fost si invitati normali la cap veniti sa se distreze si sa joace corect.

Dar dupa doua zile de chin,in clipa in care Nikita a intrat in studio si i-a spus Mirelei ca-si “baga pula in mortii ma-sii” am zis stop.Am oprit filmarea,am inceput sa tremur de nervi,am urlat,am amenintat. Ce caut ei intre animale?! Ce caut eu intre neoameni?! Intre scursuri?!

Azi dimineata la radio am fost un pachet de nervi.Am simtit nevoia sa urlu,sa injur,sa rup ziarele… Si-asa astea sunt ultimele noastre aparitii,cel putin m-am racorit.Sa-mi trimita mie amenzile CNA.

Tot profesia mea saraca m-a scos din cacat.Am avut o discutie foarte faina cu sefele mele. Apropo…Tre sa va spun chestia asta.Stiti care e relatia dintre mine si cele trei sefe care conduc Prima Tv? Ati auzit de Mam’ mare,Mamitza si tanti Mitza? Ei…IO SUNT GOE!!! :) ))))))

Lasand gluma la o parte,am inteles ca amicii Capatos sau Morar incearca sa faca audienta invitand handicapati,debili,curve sifilitice transformati cu totii in vedete ad-hoc…E problema lor. Insa dupa ce copilul lor Nikita (care cica e gravida) a ajuns sa-si bage pula in mortii colegei mele (care a facut 4 ani de facultate si doi de master) eu nu mai pot decat sa le transmit atat: in cazul in care o veti mai avea in studio va rog sa considerati incheiata orice relatie cu mine. E alegerea voastra. NASTETI MONSTRII!!! Umpleti televizorul cu cacat! Cu scroafe! Cu NEOAMENI!!!

Daca o mai invitati,nu numai ca dovediti o lipsa de respect fata de noi cei care muncim de ne cacam pe noi sa facem lucruri de calitate dar riscati sa deveniti criminalii spiritului acestei natiuni.

Poate ca am gresit si noi imitand astfel de personaje.Nu ne vom opri.Dar vom schimba foaia urgent.Veti vedea in ce sens.

Inregistrarea evenimentului de pe platourile de filmare va aparea saptamana viitoare pe internet.

Am incheiat subiectul.

Azi am filmat revelionul.Mai avem si maine.SUNT FERICIT! SUNT MANDRU! Mandru pentru ca in marea de manele si prost gust care vor navali in casele voastre de Anul Nou, noi pregatim cel mai avangardist show de divertisment din Romania.Cel mai occidental ca abordare. Ne-am simtit bine azi impreuna.Ne-am simtit uniti.Ne-am simtit unici.Am cantat,am dansat… Pentru Mondenii,acest show de revelion inseamna inceperea unei noi etape.Cu totul diferita fata de ce a fost.

Si mai am un motiv de bucurie. Am castigat un om senzational. Numele lui :Simona Mazilescu,producator. Bine ai venit Simona si daca nu ramai te bat de-ti suna apa-n cap!

Maine am iar filmare,apoi relaxing…Duminica…film…Luni…iesiri prin oras… :) ))

Ce ziceti?! TOP?! Nu nene!!! ca e 23.27 si eu m-am trezit la 4.30. Dar in loc de top…

FABULA IN PROZA (Orice asemanare cu personaje sau intamplari reale este intamplatoare)

Cica intr-o padure traia o scroafa canibala.Adica o scroafa care manca ceafa de porc.Scroafa suferea de o forma rara de debilitate care se manifesta prin imposibilitatea de a lega doua grohaituri logice si aplecarea spre violenta.Unii spuneau ca e pur si simplu dobitoaca.Dar asta nu e o jignire.Caci scroafelor si celorlalte animale li se mai spune indeobste “dobitoace”.Totul s-ar fi terminat poate acolo,in marginea de padure unde isi facea scroafa veacul.Dar niste bursuci cu parul rar,nu din serviciul financiar ci din televiziunea forestiera,s-au gandit ca celelalte dobitoace s-ar uita cu ochii holbati daca ar chema scroafa la tele-padure-viziunea lor.Si au inceput bursucii de la Povestirile din Padure.Apoi totul a luat amploare pana cand scroafa s-a urcat in copac.Atat de sus incat nimeni nu mai izbutea s-o coboare.Si pentru ca scroafa s-a urcat in copac,ea a devenit model.

Padurea aia nu a mai fost niciodata la fel.Totul s-a schimbat.Privighetorile nu mai cantau pentru ca nu mai aveau loc de ciori. Bufnita nu mai era inteleapta padurii pentru ca titlul asta fusese luat de sarpe.

Intr-un tarziu,in codru au ramas o scroafa cocotata intr-un copac,cativa serpi si niste ciori croncanind muzica funebra a sfarsitului unei paduri ce putea fi paradisiaca.

Bursucii cu parul rar adormeau acum plangand in scorburile lor dar in zadar.Era prea tarziu…Scroafa a ramas insarcinata!