1/12/2009

Bendeac clubbin’ & incoltit de cocalari

ANTE-SCRIPTUM _ Mi-am dat seama cine era fata din vis! Am vazut-o 3 minute la TV.

Ei,da! Am facut clubbing! :) ))) Ma rog…

Lasand la o parte faptul ca parerea mea sincera e ca Despot,Iantu si cu mine aratam cam ciudat intre pusti si pustoaice,hai sa admitem ca nu exista o varsta limita pentru a putea merge in club.

Dupa ce am stat pana pe la 2 intr-un restaurant,am plecat catre un club unde se afla Zeta si anume “Mash-Up”.Am intrat.Am platit biletul.Dupa 2 minute si 30 de secunde am iesit.Muzica era atat de tare incat simteai cum ficatul si splina se iau in brate de frica.

Dupa Mash Up am mers,la indemnul lui Iantu, in The Jack.Acolo erau si niste prieteni de-ai lui,o tipa foarte draguta sarbatorindu-si onomastica sau ceva de genu’.Am baut vreo 3-4 Martini.Unul cred ca din partea sarbatoritei iar pentru celelalte m-am deplasat cu greu catre bar.Nu inteleg de ce nu vroiau sa-mi primeasca banii,a trebuit sa-i arunc  peste tejghea si sa plec repede dupa fiecare pahar.Aici galagia era mult mai suportabila iar muzica live.Doi tipi,doua chitari,doua voci.In afara gastii sarbatoritei, aruncandu-mi ochii spre ceilalti am observat ca,in proportie de 70%,era plin de tipe venite sa joace “inabordabila”.Asta au jucat,asa le-am tratat…

Apropo, fac o paranteza.De cand a aparut pe youtube deja celebrul filmulet cu Despot (”TREI in p..a mea!”) omu’ nu mai scapa de glume inspirate. Exemple: “Adi,cati iezi avea Capra cu trei iezi?” “TREI in p..a mea!” sau “Adi,un purcelus avea casa de paie,altul avea casa de lemne si ultimul avea casa de piatra.Cati purcelusi sunt?”  “TREI in p..a mea!”

In urma acestei seri am tres urmatoarele concluzii:

1.Nu ma pot integra in randul celor care merg in club dintr-un motiv foarte simplu: AM NEVOIE DE COMUNICARE!!!!!!!!!!!! VREAU SA VORBESC CU OAMENIIIII!!!!!!!!

2.Habar n-am sa agat sau sa ma las agatat.

3.Mi-e rusine sa beau ori sa ma simt bine.Asta pentru ca se uita lumea in gura mea.

4.E plin de curve frateeeee!!!

5.Muzica tinde sa devina pur si simplu zgomot.

6.A aparut o noua categorie: PITZIPOANCA ANTI-PITZIPOANCA. Adica alea care iau in ras pitzipoancele si cocalarii fara sa-si dea seama ca fac parte din aceeasi categorie.Sunt niste pitzipoance cu pretentii de stil.

7.Barbatii au in cluburi o licarire libidinoasa in privire.

8.Am mai spus ca Romania e PLINA de curve.Da? Nu-i nimic. MA REPET!

Acum…mai am doua tentative saptamana asta.Joi avem petrecerea Magig&Kiss FM la un club din complexul Preoteasa iar vineri sau sambata seara as incerca Music Club.Am inteles ca e ok acolo.Va tin la curent. :)

Bai shtoarfelor!Ce-am patit in weekendul asta cu traficul! CUM P..A MEA SA SE BLOCHEZE TOT CENTRUL PENTRU 3 BECULETZE SI TREI CARNATI CU VIN FIERT?!?!?!?

Nu stiu ce sa ma fac cu Mall-urile astea!M-as lasa de mers acolo dar nu pot!!! E mult mai simplu sa ai magazinele grupate atunci cand ai chestii de cumparat.Si sa poti iesi dintr-unul si intra in altul fara sa suferi de frig.Ca sa nu mai spun ca e singurul loc unde pot merge la film.DAR…Ce se intampla de vreun an incoace intrece orice limita. Dintotdeauna a fost tziganie (in sensul rau) si prost-gust dar acum…E un cosmar pana ajungi sa parchezi..Asta una la mana…Dar,odata intrat,te izbesti la fiecare pas de cocalari infecti,de boarfe sinistre,de interlopi burtosi cu cefele cat noptiera…

Va recomand calduros un film. Se numeste “Idiocracy”.La prima vedere o comedie usurica…DAR marele adevar continut de aceasta pelicula o sa va faca parul maciuca.Uitati-va atenti la astia care populeaza mall-urile,la manelisti,la cocalari si spurcati!Puneti-va bine cu ei caci nu va trece mult pana cand EI vor deveni mai mult decat majoritari.Ori noi nu putem trai in lumea lor (caci va fi lumea lor) fiind in opozitie.Nu de alta dar in lumea lor nu exista democratie.Te vor elimina cu salbaticie.

As vrea sa vorbim intr-un post viitor despre dreptul de a face copii.Eu nu cred ca toata lumea ar trebui sa aiba acest drept si nu cred ca ai voie sa torni copii ca nesimtitu’ atata timp cat nu ai dupa ce sa bei apa.

Si ca tot veni vorba de copii…CARE-I FRATE TREABA CU MOS NICOLAE?!?!?! Eu cred ca e o greseala de marketing pe undeva.Mos Nicolae pare o ruda mai saraca a Mosului Craciun.Cu ce se diferentiaza astia? Amandoi au barba alba,intra pe furis,aduc daruri…CARE-I FAZA?!?! Amandoi primesc scrisori,isi dau drumul pe horn…

Poate ma lamuriti voi…

Preferata mea (adica trupa preferatei mele) de la Megastar a ajuns in finala!!! Sunt fan JO!!!!!!!!!!!!!:)

Maine seara: ULTIMUL SHOW MONDENII DIN ACEST SEZON!!!

VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!!!