1/12/2009

Despre sms-urile de la Nikita,despre cum m-a ajutat un deputat sa ies din parcare si inca ceva

“ANTE SCRIPTUM” !!! - http://www.mondenii.ro/   In prima pagina e promo pentru Revelion!!! Ca sa va faceti o idee si despre cum va arata sezonul viitor ca abordare. Dupa cum se vede, ne intoarcem pe scena!!!

In sfarsit am net!

Inainte de toate,pentru cei care imi trimit mailuri sau mesaje si ma intreaba de ce nu vom mai avea matinal.Nu stiu sa va raspund.Nu pot decat sa dau copy-paste la un comunicat.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, joi, să amendeze cu 5.000 de lei postul Magic FM pentru emisiunea “Mondenii radio show”, difuzată în 15 decembrie, pentru folosirea unui limbaj nepotrivit la o oră accesibilă copiilor.

În emisiunea “Mondenii radio Show”, difuzată pe 15 decembrie, în intervalul 06.00 - 09.00, cei patru prezentatori - Angel Popescu, Mihai Bendeac, Andreea Grămoşteanu şi Mirela Zeţa - au folosit un limbaj “vulgar”, nepotrivit pentru intervalul de difuzare, potrivit CNA.

Prezent la şedinţa CNA, Romeo Repta, director de reţea SBS Broadcasting, companie care opera posturile Magic FM şi Kiss FM, a declarat că emisiunea va ieşi din grila postului în câteva zile.

“Vrem să facem din Magic FM un post de radio pentru publicul adult”, a spus Romeo Repta. El a precizat că emisiunea “Mondenii radio show” nu va mai fi reluată  în sezonul următor.”

Ce e de remarcat? Faptul ca Romeo asta s-a dus acolo sa ne apere.Ne-a aparat de ne-a umplut de rahat. Multumim. In orice caz,fiti convinsi ca ne veti reauzi la radio si din ianuarie incolo.Daca nu la magic sau kiss,om vedea noi.Exista alte statii,exista posturi pirat…Vorbesc serios!Cine incearca sa ne inchida gura ar fi bine sa fie pregatit pentru o lupta crancena.

Gata!Trecem la sms-urile de la grohaitoarea Nikita.Sa ne bucuram acum de ea ca vine Ignatu’ si o taie!Bai!Sunt geniale!Am sa le transcriu exact asa cum mi le-a trimis… :) ))

Ora 15.45 : “NU TE MAI LEGA DE PERSOANA MEA K EMISIUNILE K ITI VEI BLESTEMA ZILELE..TI O VEI LUA LA MUIE RAU..NU MA MAI AMENINTA K MA PIS PE TINE CU JET MARE!”

Ora 15.46 : “Ai grija de zdrentele tale.invata le cum sa vb..te fak de kkt peste tot…treaba ta..”

Ora 15.59 : “ESTI DUSMANOS PE APARITIILE MELE? ALEGESA R PRAFUL DE TINE SI CINE TI E MAI DRAG..ORICUM ARD LUMANARILE PE KAPUL TAU LA MORTI..AI DAT DE DRACUL UITA TE AICI..”

Aici i-am trimis eu un mesaj : “ITI PLACE HORTENSIA PAPADAT BENGESCU?”

Raspunsul ei la Ora 16.47 : “IMI place sa te vad cum ard lumanarile la morti,asa sa arda carnea pe tine cand mai pomenesti de mine!Curand..”

Iar i-am raspuns :  ”MI-A VORBIT FREUD URAT DESPRE TINE.SA-I TRANSMIT CEVA?”

Ultimul mesaj al porcinei. Ora 16.59 : “Ce mi doresti tu mie .sa ai parte toata uiata tu si familia ta incalzindu te la lumanarile monstrilor din Bellu”

Acuma eu ce sa fac? Sa depun plangere la politie? :) )) Sa vorbesc cu un administrator de macelarie?! :)

Nu vreau decat sa fac un apel. Dragi colegi de breasla. Noi i-am facut vedete. Si pe Tolea si pe Braileanca si pe Ciumac si pe Urangutana din Romana.E momentul sa le aratam ca sunt doar niste papusi de care ne folosim atat cat avem nevoie fie ca sa facem lumea sa rada,fie ca sa aratam dobitocia umana in cele mai cumplite forme.Sa le dam o lectie.Sa aratam ca sunt slugile noastre.Avand in vedere ca aceasta creatura sinistra le-a jignit ingrozitor pe colegele mele va rog sa o tratam cu o indiferenta totala.Sa o facem sa dispara.

HAHAHAHAHAHAHAHA!

Aveti impresia stimati cititori ai acestui blog ca se va gasi cineva?! Lucrurile vor merge tot inainte! Obisnuiti-va cu Blonda de la morga,Sexy Braileanca,Ogica,Dom’ Petrica.Loredana de la Tinden…curve etc. Astea sunt vedetele noastre.Asa tara,asa vedete!

Bai,nu stiu cum am zappat acum si am dat peste Cristina Spatar! Nu stiu daca am facut eu o obsesie pentru aceasta “femeie cu ochii divortati” dar e incredibil de urata!!! Rar vezi asa ceva.Daca fata e absolut vomitiva,corpul e ceva de cosmar. Muschii se vad ca un cur pe picioarele alea slabanoage.Fund nu exista… Nu e frumos sa te legi de fizicul omului.Dar e ca dracu’ sa pozezi in diva cand arati ca o eroare genetica. Si nu m-ar enerva asta asa de tare daca n-as fi vazut-o de zeci de ori etalandu-si luxul,inelele,blanurile,banii…Hai besi de-aici bai Spataru’ scaunului meu de dimineata!

Sa trecem la partea cu Prigoana.

In Romania exista un imbecil simt al proprietatii atunci cand vine vorba de parcarea de la bloc! Romanu’ trebuie sa inteleaga ca nu l-a fatat ma-sa cu loc de parcare.Si daca el parcheaza undeva de 10 ani nu inseamna ca e locu’ lui.Punct.Sa spunem ca il plateste.Atunci e obligat sa anunte asta montand o placuta ceva ca sa stim si noi (ma rog,multi au montat si nu platesc nimic…).Dar daca eu vad un loc de parcare neinscriptionat,parchez! Am patit cu un cretin de vecin care are o masina cu numar de Philadelphia (PH).El are impresia ca eu sunt Iozefini ca sa ghicesc ca e locul lu’ ma-sa. Odata mi-a rupt un stergator.Altadata mi-a lasat un bilet.Am de gand sa platesc eu locul ala de parcare si sa-i dau…respect.Iar daca masina mea va pati ceva…viata e complexa si are multe aspecte…Am niste baieti care asa mult ma admira ca poa’ sa faca dintr-un Opel break o ambarcatiune cu vasle…

Ca sa scurtez…M-a blocat imbecilu’ in parcare.Si am chemat Politia de proximitate si n-au avut ce face.Am chemat Politia normala…N-au avut ce face…Am sunat la Rutiera…n-au avut ce face…Faza nasoala e ca nu oamenii care au venit sunt de vina.Au fost foarte draguti,cu atat mai mult cu cat m-au recunoscut si-si doreau sincer sa ma ajute.Ingrijorator este faptul ca nu au parghii legale.Ca legea e atat de tampita incat nu lasa nicio putere oamenilor astora.

Au dat prin statie si au aflat ca masina e inmatriculata pe o firma din Sinaia.Deci ia-l de unde nu-i.Eu nu stiam unde locuieste cretinoidu’….Am aflat insa ca ROSAL-ul se ocupa cu ridicarea masinilor parcate aiurea dar nu se lucreaza duminica.Si-atunci l-am sunat pe deputatul Prigoana.Va jur! A dat doua telefoane,a trimis pe cineva in recunoastere  si in juma de ora eram liber sa ies! Replica lui a fost geniala : “Sunt sclavul electoratului, Misule!” :)

Deci cum e frate sa ramai blocat intr-o parcare si sa suni un deputat duminica seara la ora 9 ca sa te ajute?! :)

VA PUP,VA IUBESC,VA RESPECT!

PS- Stiu! Am promis numarul Nikitei. Vi se pare ciudat sau nu…mi-e mila de ea… Va rog sa va dati si voi cu parerea.Ce sa facem? Las numarul sau nu?