1/12/2009

Politica monser!

Azi am sa inchei definitiv subiectul Stoian.Nu de alta dar am acordat deja prea multa atentie unei pete de rahat uscat.De data asta nu pot decat sa rad cu gura pana la urechi.Dupa ce a publicat un intreg Top de-al meu,a doua zi,afland nefericitul ca e al meu,s-a apucat sa arunce cu noroi exact in ceea ce sustinea cu o zi in urma.De unde rezulta ca,probabil,personajul o fi fost si turnator pe timpul lui Ceausescu si-acu’ se da lebada. Uitati diferenta de abordare! :) E genial in meschinaria lui!

Prima zi : “Acum câteva zile am primit pe net de la cineva un text dulce ca un compot de smochine cum textul mi s-a părut de mare actualitate şi de mult bun simţ îl reproduc aici…”

A doua zi : “Textul publicat în acest loc, sâmbătă este bun deşi e plin de locuri comune şi de banalităţi. Fac cuvenita precizare că el a fost iniţial publicat pe blogul lui Mihai Bendeac, care în afară de lăturile alea de texte din Mondenii mai are (foarte rar) şi umor. Textul a fost luat de acolo şi după ce a circulat pe net a ajuns şi la mine în ogradă, trimis de nişte prieteni. Am crezut că e scris de un oarecare amator în ale scrisului şi publicându-l am vrut să-l încurajez, nu de o râmă cu veleităţi literare. Dacă ştiam că viezurele năpârlit e autorul, nu-l publicam şi dacă şopârla aia opărită şi spelbă cu hormoni cât să umpli o ureche de greiere, care se dă de ceasul morţii cu tot felul de scenete răsuflate pe la Prima şi care dacă a făcut un film în viaţa lui crede că l-a prins pe Dumnezeu de ciorapi, ar fi fost mai atent, ar fi observat că textul avea nişte greşeli flagrante de exprimare, sintaxă şi ortografie pe care eu, „limbric patetic, un boşorog ratat şi libidinos” aşa cum mă vede piticania isterică şi fără erecţie mentală, le-am corectat. Oricum nu merită să-i fac publicitate, că şi aşa îi crapă venele de la gât de invidie.”

Gata!Subiect inchis! Nu vreau decat sa mai fac o precizare. Il provoc in mod public pe Stoian la o intrecere.In orice domeniu doreste: actorie,regie,scenaristica,ziaristica,televiziune,radio.Daca reuseste sa fie macar la fel de bun ca mine intr-unul din ele,eu imi vand masina,casa,parintii,fratele si-i dau lui toti banii.

Ah!Am mai pus un pariu ieri!Cu George,regizorul nostru.Amandoi avem obsesia kilogramelor si eu am o mare angoasa de vreo 2 saptamani pentru ca m-am ingrasat un pic.De-aia am decis ca de saptamana viitoare sa merg la sala si sa reiau un regim.Omu’ sustine ca orice as face nu pot arata la corp mai bine decat el asa ca am facut pariu!Cine arata mai bine peste doua luni (judecator e Buje,asistentul de regie) va purta un tricou pe care scrie”Mishu/George is better looking then me!” la cel putin 10 evenimente.Daca acest pariu nu se respecta sau apare vreun eveniment la care tricoul putea fi purtat si nu s-a intamplat asta,vinovatul vireaza suma de 500 de euro in contul lui Buje.Tineti-mi pumnii!!!!:)

Aseara l-am luat cu mine in masina pe iantu de la studiouri pana la cabinetul stomatologic unde am filmat ultimele doua secvente.Mare greseala.Mi-a apasat pe toate butoanele,a incercat s-o decapoteze in mers… :) Oricum,daca ne-ar fi oprit politia ar fi fost o scena de film absurd.Eu,machiat si imbracat in Naomi dar fara peruca si Virgil infofolit cu un fular. :) A existat insa si o parte buna. Mi-a reglat bass-ul de la CD player atat de bine incat acum ascult albumul lui Amy MacDonald cu o placere dubla.Apropo,parca sunt dement!De doua saptamani nu mai ascult altceva.Am fost dezamagit cand am auzit-o live dar albul e GENIAL!!!

Tot ieri,in drum spre studiouri, am ras de m-am cracanat!Motivul?! CAMPANIA ELECTORALA!!!!!!!

PNL-ul a ales o tactica de-a dreptul…Nici nu stiu cum s-o caracterizez.Pe afisele electorale au trecut numarul de telefon.Va dati seama ca nu raspund ei insisi.Sau chiar presupunand prin absurd ca raspund pe toata durata campaniei,credeti ca-i mai prinde cineva dup-aia? Tot prin sectorul 2 am vazut un personaj obsesiv.O cucoana cu fata de profesoara de romana incuiata,rea si obtuza care zambeste scremut si ne zice ca meritam ba salarii mai mari,ba pensii mai bune,ba locuri de munca sigura.Trecand peste faptul ca are o moaca diabolica,va rog sa observati nuanta.Nu spune ca vom avea toate aceste lucruri.Doar ca le meritam! Doamna draga,si Iliescu merita spanzurat in Piata Universitatii dar lucrul asta nu s-a intamplat.Asa ca…NO VOTE FOR YOU BABY!!!

PE MINE MA SPERIE ALTCEVA!!!!!!!ATENTIE MAREEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!! De ce i-a apucat pe astia dintr-o data sa faca in asa fel incat sa se ia in considerare si votul in alb?Adica votul de protest prin care omul isi arata nemultumirea si nu pune stampila nicaieri.ATENTIE MARE!!!!!! Asta e mana cereasca pentru cei care vor face tot posibilul sa fraudeze alegerile!!!

Zilele trecute l-am vazut si pe comisarul Moldovan candidand pentru PSD.Nicolaescu saracu…N-ar fi genial ca in acelasi colegiu sa candideze si Margelatu’ din partea PDL?!

Tot ieri a fost si ziua de nastere a presedintelui Basescu.Va puteti imagina ce-a fost acolo?!?!Cred c-o sa-l doara curu’ 3 zile de la atata pupat!!!Boc a stat de 3 ori la coada… ca sa va faceti o imagine despre ce inseamna lingusitoria si pupincurismul la romani.Nu stiu daca am mai povestit asta.Daca ma repet,scuze. Am fost asta-primavara la botezul lui Maximus Prigoana.Atmosfera,lume multa etc. Muzica foarte buna (Calin Geambasu cu trupa). Cu toate astea,daca erau 5-6 oameni pe ringul de dans in acelasi timp,mare minune. Ei,pe la 1 noapte apare dom’ presedinte cu sotia si,dupa vreo 10 minute,o invita la dans. Bai fratilor!!! Nu mai aveai loc sa arunci un ac! Zeci de oameni au dat buzna pe ring! I-a apucat pofta de dans asa dintr-o data!!!

Hai ca pentru urmatorul post am pregatit un Top dragut. :)

VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!

PS - Daca puteti sa dati anuntul urmator ca Mass pe Messenger v-as fi recunoscator: DIN 17 NOIEMBRIE, MONDENII SUNT PE MAGIC FM IN FIECARE DIMINEATA DE LA 6 LA 9!!!