1/12/2009

Cum fac sex oamenii din jur?

Cum va spuneam,am tot iesit in oras. Am fost si la casutele alea de la Unirea si la ambele Mall-uri cu cinematograf si la Mall-ul din Baneasa si la un restaurant chinezesc si la Hard Rock Cafe si printr-un club…

Asteptati o concluzie?

Pai s-o luam pe rand.

La casutele de lemn am fost seara. Ce m-a frapat a fost faptul ca in loc de produse traditionale era plin de chinezarii ieftine. Margica tipa ca de ce mergem acolo pe gerul ala. Mie, va spun sincer, mi-era drag sa-mi cumpar o porcarioara din-aia de cutiuta din lemn cu sarpe inauntru. Eu ma simt dator sa cumpar in fiecare an cate o de-aia. Asta din simpatie pentru simplul fapt ca nimeni fata pamantului nu s-ar mai lasa pacalit,toti stim despre ce e vorba cu acest gadget ( :) )))) ) , dar iata ca unii continua sa produca prostioara asta. Nu e misto?!

Am vazut doua filme printre care o comedie GENIALAAAAAA!!! Se numeste “IN SEXcursie” si nu va spun decat ca am ras cu lacrimi de la inceput la sfarsit.

La Mall-ul din Baneasa am fost chiar de doua ori. E frt liber si poti sa mananci bine si repede. Plus ca e mare baaaaa! Locurile mari fac bine uneori. Te fac si pe tine sa gandesti la scara mare!

La Hard Rock CAfe am fost cu Margica intr-o seara dar era prea mult zgomot. Apoi ne-am dus acolo cu o prietena dupa o tentativa nefericita de a merge toti trei la IDM pentru un bowling (cocalareala si pitziponceala la maxim in centrul ala de jocuri).

Cat despre club…Mai bine nu deschidem subiectul.

Bai! Tot nu stiu ce-o sa fac de revelion. Cred c-o sa-l iau pe Parvu,pe Alina si inca vreo doi prieteni si halaiduim prin oras pe la cine ne primeste! :) )))

Am descoperit ceva minunat pe mess. O persoana foarte misto care se complace in ceva foarte nasol. Dar e provizoriu.

Am mancat 16 acadele in 3 zile… :( ((

Fai shtoarfelor…Ati incercat vreodata sa-i priviti pe cei din jur din prisma sexualitatii. Adica sa va uitati la cineva si sa va imaginati cum se babardeste. Ce fetish-uri are, ce pozitii ii plac…Pentru ca,deh, asta avem toti in comun. Toata lumea se fute bre! Mai putin Monica Columbeanu ca e soferu’ in concediu…

TOP 10 CUM CREDE BENDEAC CA SE BABARDESC CEI DIN JUR 

1.EMIL BOC. Faptul ca a devenit premier l-a descatusat complet pe-asta mic. Lumea e a lui.Mi-l imaginez cu ochelarii cazuti pe varful nasului, mandru de el, gafaind ritmic si dand din fund ffff repede ca un iepurash de Angora. Ca fetish,ii place sa-si imagineze ca e Baselu’…

2.SURORILE DE LA INDIGGO. Astea…tot ce fac, fac prost si impreuna. Mi le imaginez pline de lanturi si catuse,chinuindu-l pe bietul om si batandu-se pe p..a! Noroc cu mama lor care e langa pat si le organizeaza. Astea n-au fetish. Ele sunt propriul lor fetish!

3.MIHAI GADEA. Cred ca n-apuca sa faca din cauza ca-l suna cand Cristoiu cand Stan iar daca-si inchide telefonul,se trezeste cu ei la usa. Imaginati-va cum ar face Gadea sex cu Stan si laptopul de-o parte a patului si Cristoiu de cealalta parte! “Domnu’ Gadea! Uitati aici un file cu pozitia misionarului! Hahahaha!”

4.TRAIAN BASESCU. Mi-l imaginez foarte pervers. Ii plac pozitiile in care este dominat fiindca in viata politica e obisnuit invers. Ca fetish…A aflat si el ca daca femeie baga degetul in fundul barbatului orgasmul acestuia e mai puternic dar i-e jena sa ceara asta ca sa nu se solcanizeze in ochii partenerei. Replica preferata in pat: “Haha!Ce-mi plac miscarile mele domnule!” si,cand se simte pervers, “Oh daaaa!Sunt baiat rau domnule!Hahaha!”

5.NIKITA. Replica preferata in pat: “Nu mi-o baga in gura ca-mi vine s-o mananc!”

6.MAGDA CIUMAC. Face un sex oral foarte prost dar e convinsa ca e o mu…a neintrecuta. Nu geme ci mai degraba se smiorcaie.N-a avut niciodata orgasm dar cu Tolea mai simula cate unul ca sa nu manance bataie.

7.DAN DIACONESCU. Ii place sa se laude in fata partenerei. “Da iata ne pregatim sa ne fu..m nu-i asa doar aici in patul meu cald si bun ramai aici alaturi de mine caci numai eu iti pot oferi cele mai mai multe orgasme din Romania daca e nevoie de ceva iata e langa noi si dom’ Petrica…” Mi-l imaginez pampalau si dand din fund ca o femeie. Cand isi da drumul face ca Michael in concert.

8.ADRIAN NASTASE. La naiba…

9.MIHAELA RADULESCU. In pat nu cred ca e sport extrem.Mai degraba ceva putin,intens si…gata!Somn! Ca maine avem treaba Dani! Te trezesti la matinal! “Hai ma Miha maaaaa!” O data si gata!”  “Dani!Ia vezi! Daca nu esti cuminte nu mai vine Mosu’!”

10.ANDREEA MARIN. Aici e aici! In pat s-a cam terminat cu zana! Mi-o imaginez facand sex cam cum se bucurau alea de la Indigoo cand au intrat in semifinala la concursu’ ala! “Aghhhh!!!Raoughhhhhhh!!!IAHHHH!!!” Ii place dur si pe moldoveneste! Are un fetish cu chilotii si se enerveaza cand partenerul poarta boxeri.

Hai VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT! :)