1/12/2009

Anunt

Am revazut in noaptea asta Jerry Maguire. Vroiam sa postez anuntul asta mai demult dar nu stiam cum sa fac descrierea postului… :)

Asadar…Avand in vedere ca personajul pe care-l interpreteaza Tom Cruise ma reprezinta ca si personalitate, am sa te rog sa vezi filmul. Am nevoie de o asistenta incepand cu luna februarie. Daca gasesti asemanari (PROFESIONALE!!!) cu personajul feminin si vrei un part time job, trimite-mi un mail la mihai.bendeac@primatv.ro cu foto/date personale si CV. Atentie!!! Am nevoie de o asistenta nu de o nevasta!!! (Am mentionat asta pt ca in film e si un love story).

Bun.Am terminat si cu anunturile profesionale.

Am tot iesit in oras zilele astea.Urmeaza detalii. In postul urmator (probabil la noapte), as vrea sa abordam si un subiect mai delicat.Hmmm… Hai sa nu spun inca despre ce e vorba.

VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!