1/12/2009

Motto: Bai!Ia n-o da din Cola-n Fanta si din Fanta-n Sprite cu mine!

Nu vroiam sa dau explicatii in legatura cu scandalul asta penibil in care am fost implicat.Ca sa lamurim inca de la inceput,intreaga vina imi apartine.Nu Cancan,nu Lori,nu Bodo.EU! Nu conteaza ce s-a intamplat de fapt.Ideea e ca poate ar fi trebuit sa nu ne aruncam cu capul inainte si sa renunt la anumite apucaturi de pusti burlac.Asta-i viata.Dragostea nu are de-a face cu ratiunea.Ca sa mai lamurim un aspect.Eu si Loredana nu suntem impreuna in aceasta clipa.Ii doresc sa-si rezolve problemele de cuplu.Cat despre flori…Eu nu pot sa merg la o intalnire fara sa duc ceva.Asa ca…

Pe de alta parte ma uitam pe site-ul astora de la Cancan si mi-am dat seama ca la fiecare articol exista un numar mare de comentarii.Unele sunt postate chiar de catre cei care lucreaza in redactie (sunt convins) iar altele de catre cititori.E genial faptul ca majoritatea posteaza cu o placere dementa tot felul de mizerii dar maxima satifactie o au cei carora le pute absolut tot.Raduleasca e o curva muista,Andreea Marin se fute pe bani,Bodo e un porc,Lavinia Sandru e o centurista (ah nu,scuze,asta a zis Vadim) etc etc etc. Ai putea zice…”Ba,vocea poporului!” Si e adevarat!Din ce e formata majoritar populatia Romaniei?Analfabeti! Iata cateva exemple.Spicuiesc doar…

I-MI VINE SA BORASC CAND MA UIT LA BALENA AIA ALCOOLICA DE FOST CORDACI AL ADN-ULUI BASESCIAN

BODO!!! ardei salonu cu ea in el…

ce **** mea il jignesti pe om cand asta canta super melodii bendeac o****ea pe mata n*****cu limba si tu i sugeai degetele de la picoare

:) )))

Hai Romania!Hai CANCAN!!! Hai baietii nostri! :) Alta faza tare la aceste comentarii e ca mereu e cate unul care vrea sa fie el primul care posteaza un comment asa cu remarca cineva extrem de pertinent: “Vad aici numai frustrati care vor sa iasa prin ceva in evidenta,cum e cazul si lui “edi ” asta,…care vrea el sa fie primul,…macar aici,…nu conteaza ca nici nu citeste articolul,…omu trebuie sa fie primul,dar na ,psihologic vorbind,…omu in viatza de zi cu zi nu este asa,….si de aia vrea sa fie aici,…si culmea,… si anunta asta in titlu,…mai baiete ,…stai in mortzii matii linistit acasa si nu mai comenta,..dar hai ca si maine esti primul,….dar na,…fii mai ,..macar aici,…ca in alta parte unde?????????”

Ca sa nu mai spun si de comentariile de-aici de pe blog…Bai…tu meriti mai mult…tu…tu…tu… EU ce?! Loredana e o femeie ffff misto! Inca o data.Nu suntem impreuna!A fost ce-a fost si nu stiu daca va mai fi…Tot ce pot spune e ca Bodo este un barbat sau a fost o perioada de timp un barbat foarte norocos.Dar acest “tu meriti mei mult” e fals.Nu merit mult.Nu merit!Si stiu eu de ce.In fine…Ma bucur ca s-a terminat nebunia!

Pe mine ma distreaza altceva.Ca m-au prins astia intr-un moment in care faceam una din cele mai cuminti “prostioare” din viata mea.Dar cand am facut nebunii pe capota masinii,cand m-am imbatat si am facut pipi pe CEC,cand am primit porunca sa ma dezbrac in fundul gol noaptea in Herastrau etc unde erau? HAHAHAHA!Si toate chestiile astea implicau si alte persoane publice…Acum chiar ma simt smecher in fata lor!Asa…Ca le da cineva un pont sigur…merci frumos…

Azi la radio m-am enervat cumplit din pricina unei revelatii.Bai frate!Cum p..a mea (a se citi pusca) sa-i votezi eu pe astia cand ei comit o ilegalitate si o nesimtire in acelasi timp inca din campanie? DE CE LIPESC BA AFISE PE STALPI?!?!? Uitati-va in ce hal arata orasul in timpul campaniei.Pai cum sa ai ba pretentia sa te votez daca tu imi uratesti orasul si faci si un lucru ilegal.Bai candidatu’ cur…i (a se citi curcubeului) nu vreau sa vad fata aia a ta de imbuibat oriunde ma uit.Esti urat ba si ai moaca de bou impotent!Esti slinos! Pune ba afisele in locurile special amenajate.Si sa le lipesti pe stalpi in cazul in care sunt stalpii lu’ ma-ta!Dar daca ma-ta nu are sau nu ti-a lasat mostenire stalpi,du-te dracu’ cu figura aia de cretin infect si lasa-mi stalpii ca sunt ai mei!Ai comunitatii!Ai inteles imbuibatule?!

Ah!Dar daca eu ma insel si au dat deja o lege prin care sa aiba dreptul sa-si lipeasca mecla oriunde,atunci e grav!

Mi-as dori o campanie sustinuta in presa.Stiu ca multi ziaristi citesc blogul meu si ii implor sa ma ajute daca mai au o farama de spirit civic.Hai sa ne batem joc de ei!E clar ca mai bine in tara asta n-are cum sa fie.Oricine ar castiga alegerile e fix la fel.Hai sa ne distram cel putin!Hai sa luam cu noi cate un marker si sa le desenam mustati,ochelati,coarne si asa mai departe.Daca tot ne uratesc orasul si-si bat joc de noi…sa stim ca cel putin avem si noi o satisfactie!

Primesc mailuri in care sunt “somat” ( :) ) sa fac mai multe topuri.Bai nene…Aveti impresia ca sunt o masinarie de topuri? Raspuns : Da. Ei bine,nu sunt!!! Cu toate astea mi-a mai venit o mica idee de top pentru postul asta.Iata.

TOP 10 “VEDETE” CARE NU SE OCUPA CU NIMIC IN VIATA PUBLICA DAR APAR IN REVISTE

1.Maria Marinescu. Cica moda nu face.De cantat a cantat cu Josan dar e doar hobby ca si-asa e varza pe carne.Atunci?

2.Mihai Mitoseru. A prezentat Bingo! “Zi-le domnu’ Geo!” Remeber. Dup-aia s-a apucat de striptis!!!! Hahaha!

3.C…e de la Trident (a se citi colegele) Mai “canta”?

4.Stelian Ogica. A zis ca a pierdut un bilet castigator de loto.

5.Magda Ciumac. A zis ca barbatul ei a omorat-o pe una.A stat sute de ore in direct si nu s-a lamurit situatia.

6.Simona Senzual. Realizari profesionale : i-a fost retinut permisul auto.

7.Oana Roman. Deci…Practic…Hm…Asadar…NU STIU!!!!!!

8.Poponet,Casuneanu & stuff Fara numar!fara numar!Fara numar!

9.Monica Columbeanu&Ramona Gabor Prima e maritata cu un barbat frumos si plin de farmec.A doua inca nu.

10.As spune iubita mea Cristina Spatar dar NU!Ca ea canta pupa-i-as ochisorii ei!

VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!