1/12/2009

Despre transferuri tv,despre fotbal feminin,despre politica si un top SCURT!

Inainte de orice : AM INTELES CA CIRCULA PE NET DIFERITE TOPURI DE-ALE MELE FARA SA FIE SPECIFICATA SURSA! AVETI GRIJA CA E ILEGAL SI RISCATI SA BELITI CARCALETELE! Serios acum.De bun simt e sa specifici de unde ai luat articolul ala ca nu l-a facut ma-ta.Multumesc pentru intelegere.:)

Niciodata n-am inteles de ce in televiziune nu exista practici asemanatoare cu cele din fotbal atunci cand vine vorba de un transfer.In media,lucrurile astea sunt tabuu.Totul este invaluit intr-o secretomanie absoluta.

Cancan (ziarul asta o sa devina un fel de Scanteia) a dat astazi ca sigura plecarea mea in trustul Intact (Antene,Radio Zu etc).Nu stiu de unde detin aceasta informatie si nici nu ma intereseaza.Ideea e ca acest articol imi ridica la plasa in sensul ca,iata, devin primul om de televiziune din Romania care ii va tine la curent pe telespectatori intr-o astfel de chestiune.Hai sa lamurim definitiv problema.N-am chef de labareli de-astea ieftine gen “Nu comentez” , ‘Au existat tatonari”,”Eu deocamdata sunt sub contract” etc.

Exista discutii avansate atat cu cei de la Antena cat si cu cei de Prima Tv si inca cineva (nu pot sa va spun cine din motive extrem de serioase,credeti-ma). Mi se pare normal sa-ti doresti in curte un om sau mai multi oameni care de doi ani de zile realizeaza un program de comedie fara egal in Romania.Este foarte important insa ca atunci cand ai mult potential,sa calculezi cu atentie cine iti poate oferi posibilitatea ca acel potential sa fie utilizat la capacitate maxima.Intr-un fel este ca la licitatie.Castiga cel care are forta (financiara,logistica,manageriala) de a gestiona si apune cu adevarat in valoare un produs bun.Asta-i tot.Ce pot sa va spun este faptul ca nu imi dores sa dezbin aceasta trupa si ca decizia o voi lua impreuna cu fetele.Ne cunoastem de multa vreme,am fost colegi de institut,am impartit si bune si rele.Nu vrem decat sa facem ca acest show sa treaca la alt nivel.Iar urmatorul nivel nu poate fi decat un mare show,intr-un mare studio,cu multa energie si cu bataie directa la evenimente fierbinti,la ordinea zilei.

Sigur.Multi colegi mai carcotasi s-ar bucura sa vada aceasta trupa dezbinata.Tin sa-i anunt nu numai ca acest lucru nu se va intampla dar sa fie convinsi ca-i asteapta vremuri grele.E greu sa mai faci performanta atunci cand iti concentrezi intreaga energie intru distrugerea concurentei.

Nu stiu ce drum vom apuca.Mi-as dori ca Prima sa dovedeasca faptul ca a devenit un post matur.Un post care e gata sa faca pasul decisiv catre performanta.Ce e senzational la Prima: faptul ca nu are culoare politica si ai o libertate TOTALA! Faptul ca nu intarzie salariul (foarte bun de altfel) nici macar cu o ora! Faptul ca atat conducerea cat si cei care lucreaza aici sunt foarte tineri si cool.

Cat despre negocierile cu Antena,nu va pot spune decat ca am avut si avem de-a face cu niste oameni cu mult bun-simt si care ne-au tratat cu foarte mult respect.Multumim.

Mai departe…Ramane sa luam o decizie.O sa va tin la curent. (220W)

Hai c-am lamurit-o si pe-asta.Va dati seama cata lume va fi socata?! :) Vai!Dar cum?!Nu se ascunde asa cum facem toti!Vai!Dar cum e posibil?! Uite-asa!Foarte simplu!

Apropo.Ca tot faceam o paralela la inceputul acestei “cuvantari” ( :) ) intre televiziune si fotbal…Ce credeti ca am vazut eu adineauri pe Eurosport.Stateam lungit in pat,mancand fistic si band un Martini.Butonam lenes telecomanda.Pe Eurosport…FOTBAL FEMININ!!! M-am uitat ca prostu’ un sfert de ora si prin cap imi treceau tot felul de ganduri pe care tin sa vi le impartasesc.

“Sunt curios unde-si pun mainile cand stau in zid la loviturile libere”

“Tre’ sa fie interesant la final schimbul de tricouri!”

“Se cam feresc sa puna stop pe piept”

Aoleu!Gata!GATAAAAAA!!! Ca iar pic de misogin!

Pe TVR 1 e o emisiune politica.In jurul unei mese stau niste papagali din diferite partide care vorbesc monoton si egal despre cati kilometrii de autostrada o sa faca partidele lor.Astia realizeaza ca nu se uita absolut nimeni la ei?!Daca apar eu si trag un partz pe TVR 2 fac rating de 6 ori mai mare!

Am o mare problema in tara asta ca si comedian! Bai! Astia au inceput sa fie din ce in ce mai putin comici. Unde-s vremurile in care premier era Ciorbea cu fata aia de smochina lovita de tren?Unde e PNTCD-ul ala care arata ca o casa de batrani? Unde e Culita Taratza? Ce dracu sa gasesti comic la Tariceanu,Geoana sau Blaga? Vreti sa va spun ceva?!Eu care nu sunt niciun analist!Eu care nu sunt nici Ciutacu,nici Valentin Stan! Alegerile vor fi castigate de PD-L dintr-un motiv foarte simplu! E cel mai colorat partid! Una la mana: e portocaliu!!! Doi la mana: au personaje nene! Basescu,Udrea,Boc, Prigoana… Si trei la mana: multi voteaza PD-L pentru ca n-au de gand sa se plictiseasca 4 ani cu de-alde Geoana sau Nastase! Oricine ar castiga alegerile in Romania,lucrurile vor ramane la fel. Si-atunci? ce alegi?! SHOW-ul! :)

Hai c-am facut si politica da-ma dracu’ de steoarfa! :)

Si dac-am facut politica,am facut ceva in premiera pe piata de televiziune,am vorbit despre fotbalul feminin…Ce mai lipseste? UN TOP!

TOP 5 CHESTUNI IT PE CERE LE AVEAM SI PE TIMPUL LUI CEAUSESCU

1.MESSENGER. Cum n-aveam messenger?Pai nu vorbeam noi cu vecinul de sus sau de jos prin teava de la calorifere? Aveam si buzz!Cand ne enervam si bateam in teava…

2.WINDOWS. Aveam ferestre!E drept nu termopan…Si trebuia sa pui carpe intre ele ca sa nu intre frigul.Remember?

3.MOUSE. Cand urca un sobolan pe ghena si-ti intra in casa.

4.MAIL. Cioc!Cioc!Cioc! Postaaaaaa! Stiti bancul cu blonda… Cioc!Cioc! -Cine e?  -Posta!  -Hmm… Cati sunteti?…

5.TASTATURA. Aici era mai greu…Ca nu toata lumea avea masina de scris…

Hai VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!