1/12/2009

Un alt post fara titlu

In primul rand vreau sa va spun ca mi-a facut mare placere sa stau cu voi la palavre in conferinta de pe mess.Multa lume imi scrie in mailuri fie “poate nu ai rabdare sa citesti ce-ti scriu acum”,”Nu stiu daca vei citi”, “poate esti plictisit”. Fratilor!Va jur ca citesc fiecare mail si fiecare comentariu de pe blog.Ma bucura enorm mesajele pozitive si ma intereseaza si aspectele negative asupra carora imi atrageti atentia.Asa ca…hai sa comunicam in continuare.Sincer sa fiu,dac-ar fi dupa mine, mi-ar placea ca toata lumea care intra pe aici sa ajunga sa se cunoasca.Sa ne facem un soi de comunitate.Un stat in stat. :)

Stati sa dau drumul la aerul conditionat ca s-a facut sauna…

Gata.Ieri m-am intalnit cu niste prieteni care urmeaza sa se casatoreasca.Adica au facut cununia civila si urmeaza s-o “infaptuiasca” si p-aia religioasa.Pana aici nimic anormal.DAR… (va sperie “dar”-ul asta,nu? :) ) …nasii lor sunt catolici.Si eu zic “Asa si?Care-i problema?” “Pai e o problema bai Mishule ca nu vor astia sa ne cunune.Abia am gasit un preot care sa accepte…”

BAI NENE!!! Mai are rost sa va spun ca m-am enervat instantaneu? Cand va spunea subsemnatu’ acum vreo luna ca biserica asta hidoasa si religia in general indeamna la intoleranta si violenta…!!! Eu zic: “Pai daca sunteti prosti!Cine va pune sa ziceti ca nasii sunt catolici?!” “Pai da ba Mishule da’ in timpul slujbei o sa-si faca cruce ca la catolici si o sa vada popa…” EI…ATUNCI AM ATINS PAROXISMUL!!!

Ce spun acum,vreau s-o luati ca pe o declaratie: Daca vreodata,prin absurd, m-as insura si as avea doi nasi catolici sau musulmani sau budhisti sau orice iar popa ar opri slujba ca sa atraga atentia ca nu e permis si ca nu se poate…I-AS SCOATE PATRAFIRU’ SI I L-AS BAGA IN CUR DUPA CARE L-AS BATE IN GURA PANA I-AS FACE IUBITEI MELE SOTII COLIER DIN DINTI PREOTESTI!

Desi am sa ma repet,am sa dau copy paste dintr-un post mai vechi in care citam din blogul Biancai Brad: “Exista o intrebare la care astept un raspuns: de ce Biserica nu recunoaste si nu face slujba copiilor nascuti fara viata? Am gasit afirmatii contradictorii facute de Biserica, care m-au intrigat si m-au infuriat enorm: “învăţătura Bisericii spune că avortul, din moment ce întrerupe o viaţă cu identitate separată, este crimă; că embrionul este viaţă cu existenţă şi identitate de sine, individ cu toate drepturile din momentul conceperii” sau “fătul are viaţa lui personală, este fiinţă omenească autonomă şi persoană umană deplină” urmate apoi de “Să se ştie că pruncii născuţi morţi, deci fără suflet, nu pot fi nici botezaţi, nici îngropaţi cu rugăciuni creştineşti, nici pomeniţi împreună cu adormiţii întru Domnul.” De ce, atata timp cat este considerat un “individ cu toate drepturile”, cat nu moare in urma unui avort provocat si a fost dat si luat de Dumnezeu(?), de ce acelui copil i se ia dreptul la slujba de pomenire? Nu e indeajuns de mare trauma mamei, care pe langa faptul ca, in loc sa-si stranga copilasul la piept, il pune intr-un sicrias alb si il coboara in pamant, nu primeste macar putina alinare din partea Bisericii?!? Cat de cruda poate fi? Oare acest lucru nu ar trebui sa se schimbe si el? In strainatate se poate…….la noi…doar daca ai norocul sa dai de un preot dispus sa incalce regulile…………stabilite, de fapt, de cine?!?”

Ok,hai sa ne oprim cu religia ca iar o sa-mi sara in cap toti habotnicii care in loc sa gandeasca se multumesc sa urmeze niste reguli cretine care nu au nicio legatura cu Dumnezeu.Aveti impresia ca Dumnezeu a spus ca sa nu faci slujba copilului Biancai Brad.Sau Dumnezeu a spus ca nasii nu pot fi catolici.Asta ar insemna ca Dumnezeu e un dobitoc.Dar eu stiu ca nu e asa.

Apropo de asta…Eu eram un tip superstitios.Calcam in scena cu piciorul drept,daca imi trecea o pisica neagra ma dadeam inapoi,daca ma manca nasul puneam pe cineva sa-mi dea trei palme etc. Stiti la ce ma refer.pana intr-o zi cand am avut o revelatie. Bai fratilor…Pai daca eu sunt superstitios inseamna ca parerea mea despre Dumnezeu e urmatoarea ; “Un tampit care sta la panda si,daca ai scapat sare pe masa…hap!Te-a belit!” Pai asta e Dumnezeu!? Nu! Eu il iubesc prea mult ca sa cred asa ceva si il iubesc prea mult ca sa ma uit in gura unui popa sau sa merg la biserica.Prea mult!

Din acea clipa am renuntat complet la superstitii si va dau cuvantul meu de onoare ca nu e nicio diferenta.

Si pentru ca imi plac topurile,am facut un mic top.L-am numit “Adevarata identitate nationala”.

1.Telecomanda bagata in punga de plastic si lipita cu scoci ca sa nu se uzeze.

2.Carpeta cu rapirea din Serai,pestele asezat pe televizor,bibelourile cu pescar chinez,vizorul de la usa cu cap de leu…

3.Calciul pe pereti.

4.Baia o data la saptamana.In Romania,majoritatea batranilor put ingrozitor.Eu inteleg saracia, dar nu si lipsa de igiena.

5.Sapunul de casa.Dar si faptul ca dintre toata tarile europene,Romania are cel mai mic consum de sapun.

6.In orice liceu,dupa ce se termina pauza,toata curtea e plina de scuipati.Niciodata n-am inteles de ce pustii de liceu simt nevoia sa scuipe in timp ce vorbesc.Or avea probleme de plamani.

7.”Ziua muncii” in care se da liber.

8.Manelele.

9.Mileurile si macrameurile.

10.Cea mai geniala!!! Faptul ca de 20 de ani se discuta aceeasi problema: absenteismul si somnul in Parlament.Solutia ar fi sa incredibil de simpla.O lege care sa interzica absenteismul si somnul. :))))))))))))

Va pup,va iubesc si va respect!

PS- Incepand cu 31 august,de la ora 16 la ora 19,in fiecare duminica…MONDENII RADIO SHOW la Magic Fm.

PPS - Urmatoarea conferinta pe mess va fi duminica.Ori la amiaza ori seara.Am sa anunt printr-un comment.