1/12/2009

Despre femei…Si un top mic dar rau…

Toata lumea discuta isi aminteste de femei pe 8 martie.Toti badaranii,toti nesimtitii care 364 de zile fluierau doamnele si domnisoarele pe strada si le ciupeau de cur,brusc devin romantici in cel mai libidinos mod cu putinta.Cumpara cate un rahat de garoafa si au impresia ca au devenit brusc niste gentlemeni. Apropo de garoafe…de cand ma stiu urasc florile astea.Sunt atat de banale…Si nici n-au miros!Fiecare cu obsesiile lui.

Multa vreme am fost acuzat de misoginism pentru ca puneam o intrebare logica: “De ce in absolut toate domeniile de activitate cunoscute pe pamant,the No1 e intotdeauna un barbat?Am inteles chestia aia cu asuprirea femeii de-a lungul secolelor dar de vreo juma de secol nu mai e cazul…” .Nu pot spune ca am primit un raspuns.Dar stiu sigur ca nu sunt misogin.

In fond…ce motiv as avea?Am fost crescut de bunica,mama ma iubeste pana la cer si inapoi si,iata ceva socant,NU AM AVUT RELATII SAU AVENTURI DECAT CU FEMEI MINUNATE!
E un miracol!Si ii multumesc lui Dumnezeu pentru asta.Altfel cum s-ar explica?Hai sa spunem ca,la un calcul pe fuga,am avut 30 de relatii.Cu durate intre 3-4 zile si 1 an fiecare.30 de femei…Si niciuna care sa-mi lase un gust amar!Incredibil!

N-o sa ma credeti cand o sa va spun ca nu m-am certat si n-am avut vreun conflict cu o femeie.In plan sentimental ca profesional…De cate ori nu m-am pizduit cu Zeta sau cu Gramosteanu… 

Mama e disperata ca am aproape 26 de ani si nu am niciun gand de “asezare la casa mea”.Ei bine,aici greseste.Imi doresc sa ma asez!Enorm!Dar nu pot!Nu stiu de ce nu pot dar nu pot.Poate ca e o dorinta exacerbata de libertate.Poate ca am o teama prea mare de monotonie si,in creierul meu,incerc sa evit asta.Si culmea,nu cred ca sunt un tip monoton.

Fireste ca din toate aceste relatii,2-3 se disting ca si durata si implicare dar ce ma bucura enorm este faptul ca pana la varsta asta am fost capabil sa iubesc ENORM fiecare femeie pe care am intalnit-o si de care m-am “izbit” sentimental.Chiar daca relatia respectiva nu a durat mai mult de o saptamana,acea saptamana a insemnat o poveste de dragoste.Frumoasa!De fiecare data frumoasa!

Desi nu e 8 martie sau vreo ocazie speciala,as vrea sa multumesc public femeilor din viata mea.As vrea sa multumesc bunicilor mele,mamei mele,colegelor mele,prietenelor mele si tuturor femeilor care m-au iubit.Am avut si am de invatat de la ele.Fara dragostea si suportul lor nu as fi nici 10% din ce sunt acum.Fara iubirea,romantismul si pasiunea de care am avut parte,as privi in urma si as zari un desert.

As vrea totodata sa-mi cer si iertare pentru toata suferinta pe care am provocat-o.Stiu ca am facut asta si regret.Nu am facut-o din rautate.Am facut-o pentru ca sunt un bou,un dobitoc si un cretin care nu stie sa aprecieze ceea ce primeste si care fuge si se intoarce mereu la burlacie ca apoi sa regrete…

MA INCLIN IN FATA VOASTRA!

Totusi blogul asta al meu nu poate duce lipsa de un mic top “bendecian”…

TOP 5 cele mai stupide cele mai tampite lucruri pe care o femeie le-ar putea spune unui barbat:

1.”Ma mai iubesti?” – denota un soi de prostie la feminin.Ai nevoie de asigurari?Pai daca ai nevoie de asigurari,belive me,partida e pierduta de mult.Poti sa treci la urmatorul.

2.”Tu faci dragoste cu mine sau sex?” – la fel.Ce sa raspunda barbatul?Pai… draga mea…cand te fut in cur sa stii ca te fut cu iubire deci fac dragoste totusi la partea cu sex oral sunt cam animalic.Acolo parca fac sex.Nu stiu…Sunt asa confuz…Cred c-o sa ma duc la alta o perioada ca sa vad diferenta si-ti raspun dup-aia.

3.”Ti-ai da viata pentru mine?” – daca mai intrebi ceva atat de siropos si cretin…nu numai ca nu mi-as da viata pentru tine dar parca ti-as lua-o pe-a ta!

4.”Toate prietenele mele se marita” – pai marita-te si tu.Gaseste unu’ care sa nu bea si care sa nu te bata si baga o nunta,toarna 3 copii and be happy.cat de cretina sa fii sa vrei maritis doar ca sa nu ramai “proasta satului”?Iti garantez eu ca sunt sanse mult mai mari sa ajungi “proasta satului” daca nu cunosti bine de tot ce iei.

5.”Dintre toate femeile cu care te-ai culcat cu care te-ai simtit cel mai bine?” – ce barbat ar raspunde “cu una Geta,n-o stii tu!” ?

VA PUP,VA IUBESC SI VA RESPECT!

PS- Va astept duminica de la ora 16 la Magic Fm!

PPS- Urmatoarea conferinta pe mess cred va fi duminica seara pe la 10 jumate.Am sa va spun exact in urmatorul post.