1/12/2009

TOP 10 “amanunte” care fac din femeie pitzipoanca si jurnalul unui actor debutant


Ca sa devina pitipoanca,orice femeie are de indeplinit cateva cerinte.Un set de reguli.Nu e asa simplu pe cat am crede noi astia pusi pe ironizat si luat in zeflemea…Ce stim noi…Pitzipoancele au un Dumnezeu al lor…Care le feresc de noi…Ele nu se roaga la Dumnezeu si la Pitziponczeu!Cat despre Iisus,ei bine asta ar fi o partida buna ca nah…ta-su e cine e…

DAR!!!Sa redevenim seriosi shtoarfelor si sa ne concentram!Asta-i problema cu romanu’ nene…Deschide un subiect si dup-aia,la cotitura unei virgule,o ia razna si abereaza pe subiect.Asa cum fac eu acum.Si-mi cer iertare!Promit deasemenea ca va fi ultima oara cand voi aborda acest subiect! (adica va fi,normal,o ultima oara…peste 50-60 de ani).Iar am luat-o razna pe langa tema.Parca fac un referat la istorie si n-am gasit nimic pe net.Apropo de net.Bai nene!Pe vremea mea nu exista referate.ro!!!Nu exista internetul!!!Adica el exista da’ noi n-aveam habar de el…

Iar am deviat!Revin!Asadar TOP 10 amanunte care fac din femeie pitzipoanca!!! Apropo de femeie,mai apare almanahul Femeia?…

Gata!!!Deci TOP 10 amanunte care fac din pitipoanca femeie.Ba nu!Invers!Ca daca s-ar fi numit asa nu se numea top 10 ci top 1. (acel singur amanunt se gaseste in manualul de anatomie pe la sfarsit si toti profesorii se fac ca nu mai au timp sa-l predea…)

1.Pitzipoanca se da cu o tona de ruj,sclipici,parfum Dior cumparat din fata Mc Donald’s-ului de la Unirea,fixativ,rimel DAR are ceara in urechi si-i put picioarele.

2.Pitzipoanca iubeste manelele.Ca sa fie si ea cool,uneori o arde house.Dar dupa prima bere Sorinel Copilu de Aur e pe sistem!Cum ce sistem,draga?!Turbo!

3.Pitzipoanca poarta ochelari de soare in baie.Cu ce ocazie?Are sedinta foto pentru hi5 draga!!!

4.Pitzipoanca are unghii lungi sau unghii puse.

5.Pitzipoanca ar vrea sa ma f..a pe mine ca,vorba aia,apar la televizor.

6.Pitzipoanca viseaza la o cariera in televiziune.Aproape intotdeauna reuseste.

7.Pitzipoanca adora semintele de floare si le iubeste pe cele de bostan.

8.Pitzipoanca citeste toate revistele mondene pe care le considera ca niste mici Biblii!

9.Pitzipoanca se fotografiaza cu telefonul si langa un cacat,daca e un cacat interesant.

10.Pitzipoanca este fan Andreea Spatar si-l pune pe gagic sa-i dea palme in timp ce si-o trag iar ea urla in extaz “Asa Boscheeeet!!!”

VAI!Ce nesimtit sunt!Mi-e greata de mine!

Ma gandeam azi cum ar arata “Jurnalul unui actor de teatru debutant” (am fost si eu asa ceva!).Sa spunem ca il cheama Popescu.A terminat teatrul si se angajeaza prin concurs la Arad,de exemplu…

“Astazi m-am angajat!Am prima mea carte de munca!Pe scrie ACTOR!!!!Uraaaaa!!!Am salariu 480 de RON…480…Putin…Parca suna mai bine-n ROL…Patru milioane 800 de mii!Daaaa….E altceva!!!Trebuie doar sa-mi dramuiesc banii…Chiria e 6 milioane…Da’ ce-mi trebuie mie chirie?!Stau in cabina!Perfect!Abonamentul de telefon ma costa…Ia stai domne putin!Ce-mi trebuie mie telefon?!Daca vrea sa ma sune mama sau tata sau Rodica,sa sune la teatru ca ma cheama portarul.Ei asta-i buna!Da’ pe vremea cand nu erau mobile ce faceau?!Hainele ma costa…Da’ de ce sa-mi iau haine?!Ce,sunt in curu’ gol?!Uite nu mai ies din cabina!Unde sa ma duc?!In oras?!Ce sa fac?!Sa cheltui?Sa dau bani pe bere?Sa merg la film?!Nu nene!Aici raman!Mancarea ma costa…Da’ de ce sa mananc?Ba nu,de mancat trebuie sa mananc…Eugenii!Si covrigi!Daca le spun sa-mi faca fara mac,poate ies mai ieftin…Bautura…Ete fleosc!Pai ce,n-am apa la ghiuveta?Transport…Pai daca nu plec nicaieri,nu platesc nici transport…Si gata!Acum imi dau seama ca astia imi dau multi bani decat am nevoie…Ce fraieri!”

VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!

PS- Colegul Dan Marcu de la radio va monta pe acest blog un chat cat de curand.Sa-i multumim! :)

PPS- Marti,16 septembrie revin Mondenii!Mai e o saptamana!!!Am EMOTII !!!!!!!!!!