1/12/2009

Intoarcerea mea.Cam lacrimogena dar sanatoasa.Sper!

O sa va ziceti “Vaaaaiiiii!P..a mea!Ce intoarcere lacrimogena si-a facut asta!” :)

Chiar vroiam s-o las balta dar va jur ca nu mi-a venit a crede cate mesaje am primit!Commenturi pe blog,mailuri (o groazaaaa), sms-uri de la prieteni care mi-au soptit duios “Bendeac du-te-n gatu matii,posteaza!”,vreo doua ziariste care ma amenintau cu scoaterea testicolelor si consumarea lor ca fudulii,prietena Maria care a spus: “Regret ca te-am intalnit”,prietenul Stefan care mi-a zis “Care-o mai merge la fotbal cu tine in viata lui!” (tin sa mentionez ca am fost la fotbal cu el acum 3 ani,o singura data).Pana si cainii din fata blocului m-au marait.Si de obicei dau din coada si sar pe mine cand ma vad.

Ah!Si a mai fost ceva ce m-a facut sa revin.Ieri am avut filmare cu Iantu toata ziua si,la masa de pranz,ni s-a alaturat si Raicu.Apropo,Virgil a fost foarte misto in secvente si asa va fi tot sezonul (ma bucur ca apare permanent) iar Raicu e tot frumoasa si din ce in ce mai vesela (ma bucur ca a trecut peste momentele mai grele).Si cum mancam noi asa,nu stiu cum vine vorba de blogul meu.Bai!Reactia pe care au avut-o cand le-am spus ce trafic am…Genial!Virgil nu m-a crezut si a intrat sa verifice!Se mirau amandoi “18o de comentarii…200 de comentarii”…O suta cincizeci de mii de vizualizari!!! “Bai,ce postezi tu acolo? - Nimic special!Ce simt,ce ma revolta,ce gandesc… -Hai ma vezi-ti de treaba!E pe bune?!” :) ))

M-am simtit asa mandru!!!!! Mandru si constient de faptul ca am putea deveni o comunitate in miniatura!Ca am putea sa ne unim si sa avem un cuvant de spus!Ca am putea sa gandim ceva si sa actionam!IMPREUNA!Stiu ca multi dintre cei care citesc acest blog au 15-16-17 ani asa cum multi au si peste 30.Trebuie sa existe ceva care sa ne uneasca!TREBUIE!

Hai sa facem in asa fel incat sa ramanem impreuna si sa incercam sa schimbam ceva!Nu vom reusi!Va anunt de pe acum ca sa nu va faceti sperante!Dar avem datoria sa incercam!Suntem tineri!Apropo,mi-au scris pe mail si persoane de 50-60 de ani…Stiti cat de frumos e un spirit tanar intr-un invelis vechi?

In noaptea asta am pofta sa plang!N-am mai plans de cativa ani!Nci nu stiu cand am plans ultima oara!Ah!Ba da!Acum 3-4 luni la “The bucket list”…Ce film…In viata mea intima am adunat destul de multe cacaturi in ultima vreme!Multe!Asa ca mi-ar prinde bine o portie zdravana de plans.Dar nu pot.Maine am filmare.

VA PUP,VA IUBESC SI VA RESPECT!