1/12/2009

Despre imbecilitatea motorizata,despre obsesia Zu si despre cum am dat un bolovan in fata cuiva

A aparut de ceva ani incoace o noua forma de imbecilizare.IMBECILIZAREA MOTORIZATA.Daca inainte de 89’ maxima fitza era sa ai o Dacia Sport,acum s-a ajuns in punctul in care ne confruntam cu situatii iesite iesite din comun.Pe strazile patriei intalnim masini mai scumpe si mai aratoase in numar mult mai mare decat oriunde altundeva in Uniunea Europeana.Imbecilitatea motorizata e din aceeasi zona cu imbecilitatea frigorifica (obsesia de a avea mereu congelatorul plin) si imbecilitatea pedagogica (obsesia notelor mari).

1.Cei care umbla cu ATV-ul in oras.Astia sunt maxima imbecilitate.Nu e nici scuter sa te poti strecura,nici masina sa poti sta lejer.Locul ATV-ului e pe munti noroiosi DOBITOCILOR!

2.Manelistii cu motor sau scuter.Astia in general nu poarta casca si bine fac.La primul eveniment rutier,scapam de ei.

(scuze ca fac o pauza dar intreb: Eu acum ascult Britney Spears - Toxic si dansez in timp ce scriu? Sa cer ajutor specializat?)

3.Cei care claxoneaza cum s-a pus verde.Am vazut mai demult o faza geniala.Unu’ care a claxonat la verde desi era primul din coloana…

4.Cei care sustin “Asta e locul meu de parcare!Aici parchez de ani de zile!”. De platit nu plateste dar…Eu pe astia i-as impusca fara regrete.EI sunt exponentii acestui jeg de tara in care cica traim.As pune masina pe” locul lor”,i-as filma cand mi-o zgarie si dup-aia as aranja cu niste baieti pe care-I stiu sa-I rupa degetele.Si dup-aia sa-mi dea cu matura zi de zi pe noul MEU loc de parcare!

5.Cei care-si monteaza la motocicleta sau masina esapamente galagioase.Asta e fitza cica.E IMBECILITATE dobitocilor!Mai sunt si cate unii care-si dau gauri cu surubelnita in evacuare ca sa faca zgomot.

6.Cei care merg decapotati prin praful si mazga din Bucuresti.In categoria asta de imbecilitate intru si eu.

7.Cei care forteaza galbenul si blocheaza toata intersectia.

(scuze din nou. Dom’ Petrica tocmai a spus ceva memorabil: “Toti jurnalistii din lume sunt imbecili!Noroc cu noi OTV-eu’ ca ne punem problemele astea…”)

8.Cei care-si cumpara Bugatti sau lamborghini si merg pe drumurile astea de cacat.

9.Cei care au bata de baseball la portiera.Uite pentru astia ar trebui sa-mi iau pistol ca s-ar cam termina cu smecheria lor in secunda doi.

10.Cei care parcheaza in asa fel incat creeaza un haos total.

Mi-am adus azi aminte de o intamplare terifianta petrecuta in adolescenta mea.Eu nu am fost niciodata bataus.Dimpotriva.Nu m-am batut cu nimeni.Nici n-aveam motiv…Dar ce o sa va povestesc mi-a ramas intiparit pentru ca nici pana in ziua de azi nu stiu ce s-a intamplat cu victima mea de atunci.Eram prin clasa a 9a.Veneam spre casa de la scoala.Ramasesem in urma celorlalti pentru ca imi facusem o gagica si m-am pupat cu ea intr-o parcare. Si cum veneam spre casa,deodata am fost incoltit de doua persoane oarecum ciocolatii care mi-au cerut banii si telefonul.Le-am spus ca n-am si am vrut sa trec mai departe.Unul dn ei mi-a aplicat un picior in stomac si celalat m-a trantit la pamant.Asa cazut,am mai primit un pumn in spate si o palma.Ei…Si-atunci s-a intamplat nenorocirea!De teama ca ma vor omori sau ca ma vor lasa lesinat,am apucat un bolovan (mare!),m-am ridicat brusc in picioare si am aruncat bolovanul cu toata forta in fata unuia dintre ei.BAI NENE!!!In secunda imediat urmatoare i-a tasnit sangele din nas,gura,ochi ca Niagara ,a inceput sa tremure incontrolabil si a cazut la pamant.Respira foarte greu.Norocul meu ca celalat s-a speriat ingrozitor si a sarit sa-l ajute sa nu-si inghita limba iar eu am luat-o la fuga!Nici pana in ziua de azi nu stiu ce s-o fi intamplat cu ala.Nu m-as mira daca a murit.Sau daca a ramas mutilat.Si sa va spun ceva.Nu am niciun regret.Am facut ce trebuia!

“Nimic din ce sarut nu naste-un monstru/Nimic din ce iubesc nu se sfarseste/Nimic din ce respir nu e al nostru/Nimic din ce ador nu mai traieste…”

VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT

PS- Duminica la radio avem o tema foarte faina : “COPII-VEDETA”! Vom vorbi despre copii chinuiti pe platouri dar si despre copii talentati.Ne vedem acolo shtoarfelor sa ne radem! :)