1/12/2009

Experiente sexuale din zona freaky si Top 10 Cele Mai proaste emisiuni TV

M-am intalnit zilele trecute cu Badea si Gadea (imi plac mult oamenii astia pentru ca i-am simtit dintotdeauna pe aceeasi lungime de unda cu mine) la o tacla si,din vorba in vorba,am ajuns sa le povestesc doua experiente sexuale absolut cretine. (Apropo,nu stiu cum s-a dus discutia de la Basescu,alegeri,Stolojan tocmai la viata mea sexuala dar asta nu conteaza)

No 1! Am cunoscut acum vreo 4 ani o doamna foarte frumoasa si eleganta maritata cu un tip foarte bogat dar si foarte tomnatic (peste 60 de ani).N-are rost sa va povestesc cum ne-am cunoscut.E ceva legat de un spectacol,de o scrisoare etc. Bref…Domnu’ X pleaca in strainatate (Polonia parca) si doamna ramane singura.Telefon,intalnire,amor dement,plimbari prin parc…Ajungem acasa.La ea!Am uitat sa va mentionez ca-mi oferise cadou un ceas foarte scump pe care l-am refuzat pentru ca (n-o sa ma credeti) eram sincer indragostit si vroiam sa-i demonstrez ca nu sunt un gigolo…Ei,vesnicele mele trairi de rahat…Doamna X zice:”Ma duc sa fac un dus…” “Ok” zic… Ma uit un pic la televizor lungit in patul conjugal,citesc o revista de scandal in care aparea si doamna X chiar pe coperta…Si se intoarce frate!Aici e faza tare!Vine goala,cu un bax de apa minerala,doua prosoape si doua sticle de Gatorade!Imi da mie o sticla de Gatorade si-un prosop,face cateva miscari de incalzire (!!!) si zice :”Hai copilu’!” BAI NENE!Proba Olimpica sa fi fost si nu m-as fi simtit asa!Nu cred ca trebuie sa va mai spun gradul de inhibitie si impotenta la care am ajuns!Norocul meu ca am psihicul puternic si in maxim o ora mi-am revenit si-a fost ok dar experienta cu “sportiva doamna X” n-am s-o uit toata viata si de cate ori o revad la tv sau prin ziare imi vine sa rad…

No 2! Role play cu o fosta prietena.Cei care au citit “Apus de soare” de Barbu Stefanescu Delavrancea (uite ca nu numai la manelisti se specifica de unde sunt…) au auzit de personajele Paharnicul Ulea si Maria Irina.In piesa ele nu au nicio legatura din cate imi amintesc dar la noi in fantezii erau in mare amor.Asadar eu eram Paharnicul Ulea iar ea era Doamna Irina,fata parcalabului Dajbog…Si cum faceam noi sex istoric,nu stiu ce-mi vine mie sa spun,iesind complet din personaj : “Parca vibreaza un telefon…” .Ea (aveam sa aflu peste o sutime de secunda) nu iesise din personaj.Din contra.M-am trezit cu o PALMA IMENSA peste fata si mi-a urlat: “Taci si f..e Paharnice Ulea!!!” Nu mai trebuie sa va spun ca s-au lasat doua secunde de liniste dupa care am ras trei ore.Chiar daca mie mi-a spart gingia si-mi curgea sange ca din beregata unui porc…ce sunt ca va povestesc asa ceva!!!!

In ritmul asta o sa se aleaga praful si pulberea de acest blog.Btw,nici pana azi nu inteleg de ce il cititi.

Azi in drum spre casa,stand oleaca la bariera Baicului,am facut un top cu cele mai proaste emisiuni Tv din Romania.Am trecut de asemenea la fiecare punct si cate o alta emisiune de la postul respectiv care ar putea compensa prin valoare neindoielnica eroarea comisa cu emisiunile tampite.

1. SCOALA VIETII la Antena 2. Prezentatori mai slabi nu mi-a fost dat sa intalnesc in viata mea!Daca vreti sa adormiti,emisiunea asta e XANAX! Se compenseaza cu “Rai da’ buni”. (sezonul nou a debutat excelent.Bravo Mihai!)
2.MADE IN ROMANIA. Pe sistemul :”Noi nu transferam Mondenii!Noi facem ce fac ei!”. Mai incercati si vara viitoare…Se compenseaza cu “Dansez pentru tine” (o investitie masiva intr-un format tare.Rezultat excelent.Arata bine,Banica e un show-man foarte ok,mai ales cand canta, si cazurile sunt chiar impresionante uneori.Fain.)
3.SCHIMB DE MAME. Sunt satul de reallity-show-uri cu imbecili. Se compenseaza cu “Cronica carcotasilor” si “Megastar” (Cronica e…Cronica si sunt foarte buni de ani de zile iar “Megastar 3″ promite foarte mult pentru ca e cu trupe!)
4.ARESTAT LA DOMICILIU. No comment. Sunt oameni care rad la astfel de sitcomuri.Poate ca problema e la mine.Of Doamne!Imi pare uneori asa rau ca Pro Tv-ul,postul cu cele mai mari posibilitati din tara asta nu a reusit niciodata sa faca umor.NICIODATA!Pacat. Se compeneaza cu Stirile de la ora 19.00 (nu discut aici despre subiectele abordate si modul de abordare ci despre profesionalismul desavarsit al echipei in frunte cu Andreea Esca!Isi merita salariul!)
5.TEST DE FIDELITATE. Oh,daaaaaaa!!!Cazurile alea sunt pe bune si aia nici nu sunt niste figuranti care joaca prost!!!Cat de dobitoc sa fi ca sa nu-ti dai seama?Ah!Si nu!Nici nu e adevarat ca aproape jumate din cei care apar acolo i-am avut si noi in emisiune ca figuranti! Se compenseaza cu “In gura presei – reluare” (emisiunea asta e de pus la rana.Un one man show senzational!!!)
6.TOATE EMISIUNILE CU VEDETE de la B1Tv. “Gondola d’amore”,”Vedetele se intreaba”,”Star style” etc… Se compenseaza cu ceva ce,normal,nu se mai produce. “Lombarzilor”!Foarte misto si de bun gust!
7.DAN DIACONESCU DIRECT.Emisiunea cu,despre si pentru imbecili.Dar hai sa recunoastem ca este si mica noastra placere vinovata.Toti zapam macar 2-3 minute pe seara ca sa vedem ce dracu’ mai fac aia acolo. Se compenseaza cu…nimic!
8.NORA PENTRU MAMA. Urmareste cineva chestia asta?!Stie cineva regulamentul?! NUUUU!!! Se compenseaza cu Varza Tv,un show de comedie promitator macar prin realizarea tehnica si cateva idei de scheciuri misto.
9.AL 9 LEA CER pe Acasa Tv.Productie saracacioasa cu niste concurenti penibili si situatii de-a dreptul jenante. Se compenseaza cu telenovelele romanesti.NU sunt pe gustul meu dar sut bine realizate tehnic,au un scenariu coerent si bun si…sunt mai bune decat telenovelele sud-americane.
10.RING RING la Prima Tv si toate show-urile de acest gen de la celelalte televiziuni!Pe de alta parte,sa va mai spun ceva.Prostii merita prostiti si lasati lefteri!Asa ca,bagati mare in continuare. Se compenseaza cu Mondenii?

VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!

PS- Ne auzim duminica la radio si…NE VEDEM MARTI PE PRIMA LA ORA 21.00. Mor de emotie!Daca n-o sa va placa deloc?!