1/12/2009

Scrisoare deschisa catre presedintele Basescu

Mai draga domnule presedinte,

Ma numesc Mihai Bendeac.Daca numele nu va spune nimic,poate fata va e cunoscuta.Fac un show la televizor in care va imit destul de des.Nu numai pe dumneavoastra.Si pe Solcanu,si pe Naomi,si pe Banel,si pe Prigoana,si pe Banica,si pe Vanghelie,si pe Dolanescu si multi altii.Il imit chiar si pe Gadea.Asta ca o gluma asa…Stiu ca va e foarte drag…

In primul rand sper din tot sufletul ca nu sunteti suparat pe mine.Sa stiti ca Regele nu are voie sa se supere pe bufon.Caci asta e rolul bufonului.Sa faca giumbusluri si,prin ras, sa va puna oglinda in fata.Nu stiu daca dumneavoastra va uitati pe youtube.Ca de postat clipuri sigur nu postati.Exista pe acest site cateva filmulete extraordinare.Statele Unite ale Americii (stiti unde e asta pentru ca ati zis ca acolo e capatul axei) au un presedinte ales democratic.Democratic la ei nu e ca la noi.”Fiecare voteaza cu cine vrea si din urna iese cine trebuie”.Nu!Asta e numai p-aici prin Balcani.Aia cica ar numara voturile corect.Revin.Presedintele lor,George Bush pe numele sau de fata,are o serie intreaga de imitatori.Unii mai buni,altii mai prosti dar nu asta e relevant. Relevant e insa faptul ca nenea Bush sta in sala in timp ce pe scena este imitat si ironizat!Va socheaza?Si rade dom’le!Ah!Si,de parca asta n-ar fi de ajuns,presedintele asta a aparut in public impreuna cu un cunoscut imitator al sau si au realizat un show de comedie impreuna.Puneti serviciile secrete sa va gaseasca filmuletul pe youtube.

Am inceput cu o paranteza aceasta scrisoare deschisa pentru ca vreau sa realizati ca nu am nimic personal cu dumneavoastra.As putea spune din contra.In multe privinte imi sunteti simpatic si cred ca dumneavoastra candidati cu suuces la titlul de cel mai bun conducator al tarii din ultimii 50 de ani.Stati!Nu va umflati in pene prea repede!Ca ceilalti candidati sunt Gheorghiu Dej,Ceausescu,Iliescu si Constantinescu…

Eu am un blog.Asta.Daca nu va pricepeti foarte bine la lumea asta internautica,cereti informatii doamnei Elena Udrea ca si dansa are unul foarte accesat.Tin sa va atrag atentia ca nici al meu nu e de chiar de aruncat.Am vreo 125 de mii de vizualizari.Multi dintre cei care ma “citesc” sunt tineri,domnule presedinte.Asa ca mine. Pe mine ma bucura tare mult si tin la parerea lor.Sa stiti ca ei or sa posteze si comentarii la scrisoarea asta si,daca nu vor fi de acord, o sa ma contrazica fara nicio jena.

N-o sa va deranjez foarte tare.Eu doresc sa va adresez 5 intrebari din partea celor tineri.Din partea liceenilor.A studentilor.Poate si din partea elevilor.Noi nu ne pricepem prea bine la politica si tocmai de-aia va adresam niste intrebari de bun simt.Nu le-am cerut voie sa fiu purtatorul lor de cuvant si de aceea am sa-i rog sa se dezica de aceasta scrisoare in cazul in care au intre 14 si 30 de ani si nu sunt de acord cu mine.

1. Noaptea,pe bulevardul Magheru si in Dorobanti,ruleaza MII de masini cu o valoare de peste 50000 de euro.Cum au reusit acei tineri si unde gresim noi?

2. Am vazut la televizor ca oamenii aia din parlament lipsesc sau,daca vin, dorm.L-am vazut si pe poetul Paunescu grohaind in scaun cu capul pe spate.De ce nu se da o lege prin care sa n-ai voie sa lipsesti si sa dormi? Sau,in cazul in care aceasta lege nu va aparea, va solicitam sa fie eliminat si sistemul de penalizare pentru absente in scoala,liceu si facultate.

3. Am vazut ca niste oameni au reusit sa obtina toate categoriile permisul de conducere intr-o singura zi.Unul dintre ei e si primar la un sector din Bucuresti (ceea ce inseamna ca e ok).Vrem si noi.Cum putem realiza acest deziderat?

4. Nepoata doamnei Norica Nicolai a votat in parlament ca sa se distreze.Unii tineri chiar nu au bani de distractii.Ii lasati si pe ei sa vina din cand in cand sa voteze?

5. Un medic in primul an de profesie primeste sub 1000 RON iar un actor de teatru putin peste 500 RON. Noi am aflat ca doamnele care fac curat in casele celor pricopsiti primesc in jur de 3000-4000 RON pe luna.Ce sfat ati da tinerilor medici si actori?

Sper ca aceasta scrisoare deschisa nu v-a ofensat,cu atat mai mult cu cat ea vine din partea unuia care va ia apararea in mod constant.

Ii rog pe cei care apuca s-o citeasca sa incerce s-o dea mai departe si sa lase comentarii ca sa putem avea o imagine de ansamblu.

Promit de asemenea ca,in cazul in care majoritatea comentariilor vor fi negative la adresa mea, am sa-mi cer scuze in mod public.

Va multumesc.Cu drag, Mihai Bendeac

PS- Cat despre voi ceilalti VA PUP,VA IUBESC SI VA RESPECT! :)