1/12/2009

Despre noi,despre insuratoarea mea,despre o gravida si o povestire cu talc…

DA!Stiu ca Iisus nu a fost spanzurat!!!Dar atunci cand ai de scris scenarii,de pregatit chestii pentru radio,de raspuns la mailuri,de postat pe blog…la un moment dat creierul (mai ales unul fragil ca al meu) se defecteaza.Si sinapsele incep sa dea rateuri.

Prezentatorul tv implicat in scandalul “Mihaela Radulescu ti-o suge” m-a invins.Dupa ce l-am facut albie de porci intr-un post anterior,mi-a trimis doua mailuri de un bun-simt care m-a nenorocit.Cand te ia cineva asa,incepe sa-ti cam piara revolta.Nu are rost sa public mailul.Important e ca pare un om de buna-credinta caruia ii doresc o cariera politica.Cat despre televiziune…A fi prezentator nu inseamna a te da cu fond de ten si a astepta ca un pui cu pliscul deschis orice iti vara pe gat producatorul sau/si realizatorul.Eu n-as putea face asta niciodata.Pe mine ma intereseaza fiecare detaliu,fiecare secunda de emisie,fiecare reactie.Si imi permit sa spun ca asa e normal.Asa se intampla la Mondenii.Poate m-am obisnuit eu prost.Si ca sa inchei acest subiect definitiv,oricine e responsabil/a pentru asa ceva,trebuie urgent euthanasiat/a! (televizionistic,fireste)

OK!!!Si-acum sa trecem la subiectul cu adevarat serios al acestui post.Vorbeam noi mai demult ca am putea deveni o comunitate.Un mic stat in stat.Ca e de datoria noastra sa incercam sa schimbam ceva.SA FACEM DRACULUI CEVA!!!Si ieri mi-a picat fisa cand ma gandeam la voi.Uitati la ce m-am gandit.M-am interesat eu undeva cum e cu publicitatea pe net.Si am aflat ca,in principiu,se plateste cam 1,2 euro pe 100 de vizualizari.S-o luam matematic…(daca ar afla profesorii mei din liceu ca eu,bata batelor, am folosit expresia asta,m-ar bate in dinti!). Deci.Blogul meu are pana acum 200 de mii de vizualizari.Asta inseamna ca,daca as fi vandut publicitate,as fi scos 24 de mii de euro!!! Media noastra ( spun “nostru” pentru ca eu vreau sa fie al nostru,nu al meu) pe zi e undeva pe la 4000-4500 dar creste.Ieri am facut 7200,de exemplu.dar sa luam o medie de 4000 sa zicem.Asta ar insemna cam 1500 de euro lunar.Eu,momentan si multumesc lui Dumnezeu,castig indeajuns de bine incat sa pot renunta la suma asta.HAI SA FACEM ASA: lansam o campanie impreuna cu Prima Tv,vindem (eventual prin licitatie) spatiul publicitar de pe blog, postez pe blog contractul ca sa nu existe discutii si…la sfarsitul fiecarei luni,in functie de cati bani strangem,alegem impreuna cateva cazuri sociale si donam banii!!!

Asadar,daca tot am devenit eu “vedete curului” (vorba unui prieten bun),hai sa ne folosim de chestia asta.Ne vom culca mai linistiti seara stiind ca am facut niste oameni fericiti,ca am facut niste copii sa zambeasca sau niste batrani sa-si cumpere medicamente,nu credeti?Si e misto ca putem creste suma.Daca media de vizualizari creste,avem si mai multi bani!Hai sa ne unim si sa facem treaba asta ba!!!

Astept reactii!

Pana una alta…m-am gandit la un top absolut cretin.Mama se dadea de ceasul mortii ca nu o sa ma insor vreoodata.E posibil sa aiba dreptate.Si zilele trecute,in trafic bineinteles,am incercat sa gasesc motivele pentru care nu as putea sa ma insor.Probabil ca la citirea acestui top,cei casatoriti vor plange dupa celibat,iar celibatarii vor zambi un pic superior.Nu spun ca familia n-ar fi baza societatii.Dar la chimie parca se punea acid pe baza,nu? (azi gasesc numai exemple de mate-fizica)

1.Penntru ca urasc masinile de familie!!!Cum sa dau eu masina mea de fitzos ordinar pe o Octavia sau un Renault Megane??? :)

2.Pentru ca seara cand ma intorc de la filmare as bate si oglinda de oboseala!Cum e ca dupa o zi de 14 ore de filmare sa ajungi acasa si sa te cuprinda o galagie de masinute teleghidate,nevasta care-ti spune ca nu-l mai suporta pe-asta mic ca face numai tampenii!Ii da o palma,copilul plange…

3. Pentru ca eu am un simt prea dezvoltat al vinovatiei.Daca m-as uita nu stiu cum la una (adica stiu cum!ca la tipa din troleu) fiind insurat…a doua zi as fi la tribunal!

4. Pentru ca nuntile mi se par un pic penibile…Iertare…

5. Pentru ca n-as intra in biserica!Dar as accepta sa ma cunun la un schit departe de civilizatie.

6. Pentru ca as vrea acord prenuptial s toata familia ei ar sari “AAAAA!!! N-O IUBESTEEE!!!” Idioti…

7. Pentru ca inca imi mai zambesc pustoaicele de liceu cand merg pe strada ceea ce inseamna ca nu m-am maturizat indeajuns.

8.Pentru ca imi place sa mananc direct in oala sau in farfurii de plastic. (ca sa nu se adune vase la spalat)

9. Pentru ca nu vreau masina de spalat in casa!!!

10. Pentru ca sunt un bou!

Va ziceam ieri de niste dezvaluiri.Hai sa nu dau totul dintr-o data!Si sa las si o urma de mister ca sa va fu..i creierii ca la integrame.Hai ca p-asta o stiu din sursa aproape sigura:Ce vedeta feminina credeti voi ca a ramas insarcinata din nou desi abia a nascut?

Ah!Si o faza tare povestita de Tzeava.Pe vremea cand era unul dintre cei mai tari,daca nu cel mai tare operator din TVR,a plecat impreuna cu cativa colegi la mare ca sa filmeze Festivalul de la Mamaia.Ei,si cum au ajuns ei..hap!la plaja!Nu trec 10 minute si apare o superbitate.De-aici las povestirea lui: “bai Mihaitza,era incredibil de frumoasa!Ceva ce vezi rar intr-o viata de om!Perfecta!Totul semana cu “Malena”,filmul ala cu Monica Bellucci.S-a asezat,a dat drumul la radio…SUPERBA!!!O aparitie senzationala pentru anii aia…Cu un costum de baie adus din occident…Bai nene,ce n-am facut…Am inceput sa ne cocosim…Eram dragutzei si noi…barbati bine..Am inotat vitejeste,am inceput sa vorbim tare,sa ne laudam: -Bai nene,io i-am zis lu’ Corina Chiriac…Bai Corina,stai in cadru cum te pun eu!Ca eu sunt seful pe filmarea asta!…Tipa…NIMIC!Rece!Sloi!Toata nebunia a durat vreo 3-4 ore.Eram sleiti toti.Nu mai stiam ce sa facem.La un moment dat,unul din grup…cel mai urat,mai stirb,cu un defect la mana…in fine…se ridica,se duce la ea si-i zice : “Aoleo,ce mu..e ti-as da!” “Ce-ai spus?!” “Dai si tu o ciorba?” “Hai ca dau” Si-au plecat impreuna!”

Frateeeee!Si mie mi-e jena sa abordez o tipa care-mi place!!!Dar replica asta tre’ s-o incerc!

VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!!!

PS - www.mondenii.ro
PPS - La Baicului e un cacat de spalatorie auto si cand dau cu apa se imprastie pe toata strada.Si io umblam ca smecheru’ decapotat!Rusine!Stropiti fitzosii! :)
PPPS - Am primit muuuulte mailuri si n-am avut timp sa raspund.Am s-o fac weekendul asta! (la mailuri ma refer… :) )
PPPPS - Ne auzim la radio duminica. (Magic - ora 16)
PPPPPS - Nimic.Da’ mi se pare tare sa tastez “P” de 5 ori
PPPPPPS - Sase! :)