1/12/2009

De ce am sarutat-o pe Marinela (sau MariLena) Nitu

De ce am sarutat-o pe Marinela (sau MariLena) Nitu

Filed under: Uncategorized — mihaibendeac @ 6:46 am 

Blogul asta a depasit 800 de mii de vizualizari. La un milion mi-ar placea sa-l inchid si sa deschid un site. Mi-a trimis cineva un mesaj la un moment dat ca a rezervat bendeac.ro si s-a oferit sa ma ajute. Il rog sa-mi trimite un mail la mihai.bendeac@primatv.ro

Ei da. Am sarutat-o pe Marinela Nitu. Sau MariLena. Ma rog… M-am gandit sa aflati de la mine ca sa nu va socheze atunci cand veti vedea imaginile sau veti auzi din alta parte. S-a intamplat la “Vedete-n figuri”, intr-una din cele 5 editii la care am participat cu Mirela. Probabil ca o si luasem razna vazandu-ma inconjurat de tot felul de fenomene gen surorile Bambi, Marian Darta, Naomi etc. Bai dar cand am vazut-o aparand… Inainte de toate, hai sa lamurim ceva. Nu stiu cum se vede pe tv dar sunt IMENSE!!! Deci o chemi in studio, intra buzele si ea apare dupa un sfert de ora. Ei dragii mei, de cand ma stiu m-am ferit de femeile cu buze injectate. Asta si pentru ca urasc PITZIPOANCELE?!?!?! :) )) Dar undeva…latent…se tolanise in mine curiozitatea. Adica de sani siliconati am avut parte dar buze… Never… Asa ca mi-am pierdut mintile si… am sarutat-o.

JUDECATI-MA! OMORATI-MA!!!

Dar recunoasteti ca sunteti curiosi. :) )) Sincer sa fiu ma asteptam ca astfel de buze sa fie, in afara de penibile, foarte tari. Nu nene! Mi s-a facut pielea de gaina! MOI!!!! MOI!!!! INGROZITOR DE MOI!!!!! Parea ca sarut ceva bolnavicios… Ceva mort… Aoleu mamica mea care m-ai facut la maternitate!

Aaaaa! Tre sa va povestesc si asta… Costumele din emisiunea asta (cam asa aratahttp://www.youtube.com/watch?v=bgyQDSbEeFU ) au niste fermoare la spate. Doi invitati au aparut cu ele puse invers. Marinela asta (ca sa i se vada decolteul) si Nicolae Guta Reynolds (probleme de concentrare la cabina probabil…).

Din pacate, in ciuda sarutului, aventura cu luceafara luceafarului huilei s-a terminat prost. Dupa diferite sicane (fata de fenomene de-astea e greu sa ma pot abtine) la sfarsit mi-a marturisit ca sunt nesimtit. Recunosc si macanesc! Pardon! Ma caiesc!

Va povesteam ca la noi la Prima sunt femei cat vezi cu ochii. Numai femei! Cand intri in sediu ai impresia ca ai gresit si esti la APACA. Sefa noastra a tuturor, Miki, are biroul undeva in stanga. O doamna foarte draguta si desteapta (credeti-ma pe cuvant, sunt prea bun in meseria mea ca sa-mi pup in cur sefii). De cate ori ma vede are o privire care oscileaza intre “E baiat simpatic” si “Ce-a mai facut de data asta nebunu’?Il omor!” Langa biroul lui Miki este biroul Veronicai. Veronica are un baiat de 17 ani si tocmai de aceea se descurca cel mai bine cu imaturitatea mea cronica ce seamana uneori, recunosc, cu problemele adolescentei. Daca as avea si cosuri n-ai ghici in veci ce varsta am. In dreapta e Ana. Cand e de bine imi spune “papusa”. Cand e de rau imi spune “Mishu”.

Exista la noi si cativa barbati. Unul dintre ei este seful de la PR. Are numai fete in serviciul sau si, sa vedeti cata perversitate. L-au fraierit ingrozitor. La prima vedere i-au dat cel mai bun birou. Adica,imediat ce intri, e in fata ta. Numai ca, in mod absolut ciudat, la el e cel mai greu de ajuns. Un adevarat labirint au creat gagicile. Nu stiu cum au reusit. Eu intru, salut pe toata lumea dar pe el,desi e in fata mea, nu-l vad. 

Vine 1 si 8 martie. Am belit-o! Tre sa strang bani…

TOP 10 OBICEIURI ROMANESTI DE SARBATORI

1. Chiar daca folosirea petardelor s-ar pedepsi cu scaunul electric, romanii tot n-ar renunta. Exista la cei fara creier o placere tampa de a face zgomot. Artificiile le inteleg. Ca fac o lumina, sunt spectaculoase. Dar pocnitorile? Vorba unui prieten. Il vezi pe un bou care castiga 12 milioane ca da 2 milioane pe bubuitori. Poc!Poc!Poc! Si asta a fost concediul lui…

2. Mancarea. La atat se rezuma orice sarbatoare romaneasca. Nimic mai mult.

3. Iarna, orice i-ai face romanului el merge la munte in Romania. Faci preturi duble sau triple fata de Occident! Faci servicii mizerabile! Il faci sa se lupte pentru o masa la restaurant! Il lasi in trafic 5-6 ore si dup-aia nu-l lasi sa intre pe drumul spre Poiana! ORICE!!! Nu se dezminte! V-am mai spus eu! Nu cei care ne conduc si cei care ofera servicii in Romania ne dau m..e! Noi luam!

4. La Booteaza sau oricand se da apa sfintita animalele crestin-ortodoxe simt nevoia sa se calce in picioare. Si la Paste am vazut batai intre aia care vroiau sa ia lumina direct de la popa! Ca aia e mai sfanta! :)

5. Manelele. Mereu. La nesfarsit.

6. Urari ale vedetelor in jurnalele de stiri. Urari pline de platitudine. Boring. BORING!!!

7. Nae Lazarescu si Vasile Muraru. Alti actori de comedie nu mai exista! Alti actori talentati nu mai sunt! La fiecare sarbatoare ii vezi. Obsesiv. Nu am nimic cu ei, dar mai sunt si altii. Anul asta au semnat pt revelion si cu Pro si cu Antena. Cu unii au semnat exclusivitate pe 2008 si i-au difuzat inainte de 12 noapte si cu ceilalti pe 2009 si i-au difuzat dupa 12. Nu e un pic cam mult?

8.E decembrie…e HRUSCA! Eu cred ca restul anului hiberneaza ca ursii! Sau sta in bezna ca Dracula si cum vine decembrie…IESE NENICA!!! Si canta!!!

9.Imbracamintea. Ma uitam cum pleaca vecinii mei la revelion in diferite vizite. Avem un gust… Costum si haina de piele…Sau,mai rau! Costum si canadiana! Ca e frig,nu?! Ca sa nu mai spun ca acul de cravata… Care nu se mai poarta de 15 ani! Si acum 15 ani nimeni nu intelegea ca acul de cravata e pentru chelneri, ca sa nu le intre in ciorba.

10.Editii speciale la tv. Aia mai saraci arunca doua globuri si-o beteala pe masa. Aia mai bogati pun si un pom de Craciun in studio. Apar reclame vomitive cu Mos Craciun. Peste tot sunt reni sau iepurasi de Paste. Toata lumea rade si se bucura. Ne ureaza. Apar tombole… Hostesse imbracate in Craciunite… URAAAAAAA!!!

VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!