1/12/2009

Despre sansa ratata de PSD,despre Oana si despre Alina Plugaru

Probabil ca toti cunoasteti scandalul sexual in care este implicata Ana Birchal (membra de marca a PSD). Cica tanara doamna ar fi fost inregistrata in timp ce bucura un domn cu un sex oral ca la carte. Acest caz seamana foarte tare cu cel al profesoarei excluse din invatammant.Va amintiti poate ca atunci am facut cel mai virulent post de pe acest blog: http://mihaibendeac.wordpress.com/2008/06/30/tara-de-impotenti-si-frigide/

Din cate am inteles,conducerea PSD se gandeste foarte serios sa-i dea un sut in fund si s-o deporteze in afara partidului.Vedeti voi fratilor…Astia care ne conduc,nu sunt numai hoti…Dar sunt si imbecili.Si dupa ce ca sunt imbecili,nici macar nu-si iau langa ei cativa oameni inteligenti.PSD a trecut pe langa sansa de a nu fi doar partidul pe care-l voteaza babele de la tara si imbecilii care nu inteleg ca nemernicul ala care a adus minerii sa bata femei insarcinate nu mai candideaza de vreo 8 ani!!!Ce sansa au avut!Imaginati-va ce efect ar fi avut un astfel de comunicat din partea lui Geoana :’In legatura cu scandalul in care este implicata COLEGA noastra Ana Birchal mentionam urmatoarele…Atata timp cat domnul Paunescu a fost filmat dormind si horcaind ca un porc in Parlament fara sa fie demis,atata timp cat zeci si sute de nesimtiti primesc bani de chirie de la stat desi au milioane de euro in cont si case chiar in Bucuresti fara sa fie demisi,atata timp cat domnul Vanghelie nu e in stare sa lege doua cuvinte in limba romana fara sa fie exclus din partid,atata timp cat presedintele numeste o ziarista “tiganca imputita” fara sa fie demis…DE CE AM LUA NOI O DECIZIE RADICALA IN CAZUL ANEI BIRCHAL.ANA BIRCHAL A FACUT CE NE FAC SI NOUA NEVESTELE ACASA.A FACUT UN LUCRU FIRESC.”

Pe de alta parte,poporul asta o suge de 20 de ani.Asa ca Ana Birchal e mai degraba populista decat perversa.

Vreti sa stiti ce fac porcii astia care o acuza si care incearca sa tina lectii de morala?Va spicuiesc din blogul unei prostituate. “Am dat peste unul care isi dorea sa fie copil de tita. Adusese un pampers imens (de unde l-o fi gasit) si se cerea infasat. Mai mult, pretindea sa-i cint cintecele de leagan si sa-i administrez bataita pentru faptul de a fi neascultator. Jocul a fost interesant pina la un punct. Era distractiv. Ditamai matahala de 130 kg gingurea in pat, cu o bonetica imensa verde-praz pe cap. Daca ar fi vazut angajatii de la multinationala unde lucreaza cit de nostim era, nu le-ar mai fi fost frica de el. Se pare ca omul e foarte dur ca sef. Inainte de sedinta mi-a spus cit de greu e sa fii sef peste romani. “Sint lenesi, hoti si nu poti avea incredere in ei. Doar cu biciul ii strunesti”. Ce a omis el sa-mi spuna inainte a fost ca aceasta specie de perversi fac pipi pe ei cind ti-e lumea mai draga. Omul se hidratase inainte cu citeva pahare bune de vin si oracaia ca s-a udat si ca scutecul trebuie schimbat. Lucrul nu fusese stipulat inainte, drept pentru care sedinta s-a incheiat inainte sa inceapa propriu-zis.”

Moralistii pu..ii! (pushtii!!!)

In copilarie pana spre 11 ani am iubit in taina o fata care locuia aproape de blocul unde locuiam.Oana…Ce frumusete de fata!!!Strada Liviu Rebreanu,blocul 50…Din cate-mi aduc aminte,parintii ei aveau un Oltcit.Bai nene,imi ardea pieptul numai cand vedeam masina aia in fata blocului.Azi mi-am dat seama ca am ramas cu o parere de rau.Nu i-am spus niciodata ca eram indragostit de ea.Va dati seama ca,poate,intre timp s-a maritat,s-a ingrasat,s-a uratit… :) Dar orice-ar fi mi-ar placea sa stie ca am iubit-o…

Si-acum hai sa invatam o noua lectie despre presa.Ma suna cineva de la VIP intr-o dimineata.Dormeam dus.Nici nu stiu de ce am raspuns…

-Tu ai o relatie?
-Momentan nu am ceva stabil…
-Dar daca ai avea,cu cine ai vrea sa ai?
-Cu…Alina Plugaru! Haha!Glumesc!

Dupa doua zile citesc : http://www.newspress.ro/Media-Monden/Mihai-Bendeac-Mondenii-s-ar-combina-cu-Alina-Plugaru.-Cu-mai-mult-curaj-si-siguranta-de-sine.html

Pana la urma…Ma gandeam eu asa…Dar de ce nu Alina Plugaru pana la urma?!Dati-mi voi 5 motive pentru care nu ar fi ok cu Alina Plugaru!