1/12/2009

Despre un limbric,o parasuta,un meci,o revolutie si un top!Hop si-asa!

Mircea N Stoian.Aproape sigur habar n-aveti cine e.Nici nu trebuie.Nu e nevoie sa va ocupati mintea cu orice limbric care apare la televizor.De ce apar ei la televizor?Pentru ca se gandeste Capatos si altii ca el ca au nevoie de o asistenta si un asistent.Si a ales.Una ingrozitor de urata doar pentru ideea (tampita altminteri) ca lumea se va uita s-o vada pe sora Monicai Gabor si o vedeta OTV.Stoian asta.Un actor ratat cu mintea cat o nuca.Cea mai mica nuca din nucile mici.Ce l-a determinat pe Capatos sa faca alegerile astea?Nu mai exista femei frumoase?Sau trebuie sa primesca si Ramona Gabor aia niste bani ca sa ia invitatii dintr-un loc si sa-i conduca in alt loc?Oare invitatii sunt oligofreni si nu stiu sa mearga?Eu n-am vazut nici la Jay Leno,nici la Letterman practica asta tampita.Abia astept sa ma vad cu el si sa-l intreb de ce a vrut el sa-si branduiasca show-ul asa.

Cat despre Stoian asta care statea seara la OTV si abera cu dom’ Petrica despre Elodia in timp ce injura “Mondenii” in hartia aia igienica de revista care-l plateste nu stiu ce sa va mai spun.Ah!Stiu!De cate ori il vad pe limbric imi vine in minte un banc perfect romanesc.Cica doi lucratori pe vidanja din care unul e maistrul si altul invatacelul ajung la o avarie.O buda infundata.WC din-ala de la tara,sapat in gradina.Si se baga mesteru’ in cacat.La propriu.
- Vasile!da-mi ciocanu’. (isi trage aer si se baga la fund.iese plin de cacat) Vasile!Da-mi cheia franceza.(iar trage aer,iar se baga in cacat) Vasile,da-mi surubelnita (intra.iese plin de cacat si pisat) Bai Vasile…Invata ba meserie ca altfel toata viata o sa cari sculele… :)

Cancan-ul a prezentat ieri o stire bomba.Blonda care s-a pozat in timp ce scotocea intr-un cadavru despicat pentru autopsie se va marita peste cateva zile, dupa ce cununia civila programata astazi a fost amanata, din cauza birocratiei. Blonda de la morga…Multumim pentru stire.Da-i in pula mea p-astia care chiar fac ceva in tara asta!Ne luam si noi cateva mii de euro de la ala care o babardeste p-asta c-asai in viata.Le doresc celor de la Cancan ca de fiecare data cand le moare cineva drag sa existe cate o blonda care sa faca poze sexy cu decedatul la morga.Atat. Daca tot ne promoveaza stiri din-astea cel putin sa stim de ce.Adica sa lanseze o moda.Da’ sa fie la ei acolo moda asta.

Felicitari OTV!!!!Da ba!Am spus-o!!!! O noapte intreaga am stat sa ma uit la inregistrarile cu revolutia romana.Au difuzat astia toate casetele pe care le au!Ca oricum OTV-ul nu are aparat pt montaj.La ei se da totul integral! :) )) Casete cu ce s-a intamplat in studiourile televiziunii,in birouri,pe holuri etc. SENZATIONAL!!!

Sa va spun ceva!Revolutia este cel mai tare program din istoria televiziunii noastre!Si nu cred ca va putea fi egalat candva. A avut de toate! Dramatism,comedie,actiune,razboi…Si un rating urias! Share de 100%!!! Am vazut chestii de un umor incredibil.Unu’ care tinea un discurs latrator si care se opreste pentru un moment de reculegere.La care altu’ zice “da,se pare ca colegu’ nostru este emotionat” Astalalt: “Ce faci domne?N-am terminat!Tin un moment de reculegere aici!Da-o dracu’ de treaba!” :) Aaaaaa!!!Si generalu’ Guse!!!Asta era Dumnezeu pe pamant!!!Vorba lu’ Mircea.

Sa-mi fie iertat dar aveam impresia ca si eu m-as fi descurcat mai bine.Se rastea la telefon: “Bai!trimiteti 50 de soldati aici sa pazeasca tot holu’!Deci 50 urgent!Ce 50..100!!!100 de soldati aici urgent!100!!! Ce?Cum? Bine 50,da’ sa vina!” :) ))

Revolutia romana este oglinda vie a imbecilitatii,hotiei si oligofrensmului romanesc.Oameni nevinovati luati drept teroristi,”noua” conducere care se stia de 1 an,Iliescu…Bai apropo,Iliescu asta nu mai crapa?!?!?!Sa crape exact cum a crapat copilul din burta unei femei batute de animalele alea la mineriada.Asa sa crape.Sa-l vedem in sfarsit cu ochii beliti in sicriu!

Am vazut Steaua Lyon. HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!Iertati-ma…HAHAHAHAHAHAHAH!!!! Welcome in Romania!!! Ma gandeam…Daca o echipa italieneasca ar conduce cu 2-0,poti sa mai joci cu ei 30 de ani si nu le mai dai gol.Bine…din aia 30 de ani se joaca efectiv 2 zile ca in rest e aut,e offside,se mai accidenteaza unu’,intra masinuta aia cu targa,face masinuta pana si o vulcanizeaza direct pe gazon…

M-am gandit daca sa fac sau nu si un top in acest post.Pana la urma m-am hotarat sa nu.Dar cum am vazut o faza misto azi prin oras m-am decis.Mai comit unul! :) Azi in trafic,o domnisoara isi facea pedichiura!!!!Da!Pedichiura!Nu manichiura!!! :) ))

TOP 10 LUCRURI STUPIDE PE CARE LE FAC FEMEILE

1.Se apuca de cura in fiecare luni.

2.Sunt nestatornice in prietenie.Pe doua femei le poti vedea azi lesbianic de apropiate si maine se dusmanesc pana la moarte!

3.Au o obsesie pentru incaltaminte desi este ultimul lucru la care se uita un barbat. (Nu e si cazul meu care am un foot fetish :) )

4.Au impresia ca noua ne plac schiloadele si pun mereu intrebarea aia cretina:”Iti place aia?Uite ce slaba e…”

5.Se dau cu ruj si dupa doua pupaturi se duce tot…

6.Fac pasiuni incontrolabile pentru fel de fel de actori,cantareti…Le mai tineti minte pe-alea care urlau,tipau,lesinau la concertele lui Michael.Fratie,asta nu inseamna ca esti fan…Daca urli ca proasta nu mai auzi ce canta ala.De-aia Beatles nu au mai tinut concerte de la un moment dat.Ca nu se mai auzea muzica.Plus ca cine face o obsesie pentru o vedeta e clar ca nu are personalitate proprie.

7.Se viseaza mirese pana cand acest lucru devine mai important decat alegerea CU GRIJA a sotului.

8.Racaie diferite lucruri usor “zgariabile” cu unghiile.Eu am tot felul de urme prin masina ramase de la Oana.Sunteti ingrozitoare cu chestia asta!!!

9.Sunt disperate sa nu-si ude parul nici macar cu 2-3 picaturi.

10.Lasa par in toata casa!!!!!!!!!!!!!!!

VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!

PS- Despre “scandalul” legat de Loredana,in postul urmator.Poate… :)