1/12/2009

Despre petrecerile mondene

Tin sa va marturisesc,inca de la inceput,ca ma pregatesc sa-mi “autoinduc” o stare de coma profunda.Am plecat la filmare pe la 3 jumate dimineata si m-am reintors acasa dupa mai bine de 18 ore,pe la 10 seara.Asadar sunt VARZA!!! :)

Habar n-aveti ce bine ma simt cand citesc commenturile si mailurile voastre. Sunt foarte fericit ca putem comunica si nu spun asta ca sa va umezesc cururile cu buzele mele voluptuoase! :)

Ah!Cateva lamuriri legate de emisiunea “Mondenii Radio Show” de la magic Fm.Noi am fost la Magic duminica convinsi ca vom inregistra un pilot.Adica vom face o simulare de 2-3 ore ca sa vedem cum merge treaba.Cand colo…apare Denis (seful de la Magic) si zice “hai cva intrati live in 10 minute”. Ei…Sincer sa fiu,eu m-am bucurat!Pai acolo ma simt eu tata in elementul meu!LIVE!LIVE!LIVE! :) A iesit o dementa!!! Fetele au fost excelente,Angel s-a descurcat foarte bine,ne-am distrat,am ras… A fost o experienta care m-a bucurat.

DESPRE CHAT…EU SUNT VARZA CU TEHNOLOGIA!!! Asadar…Cine imi poate crea si mie o adresa de messenger,hai s-o numim bendeac_blog_chat ? Apoi sa-mi trimita parola pe mailul oficial (mihai.bendeac@primatv.ro) si sa ne dam intalnire acolo de cate ori se poate!!! :) Eu am incercat sa-mi fac o adresa noua de yahoo dar ma lovesc de niste rahaturi…In fine…Eu si tehnica, vaca si baletul sau Solcanu si gagicile…

Buuuuun… V-am promis ca azi o sa incerc sa va introduc oleaca in culisele mondenitatilor.Poate ca multi dintre voi nu au participat si nici nu vor participa vreodata la o petrecere mondena.Hai sa va linistesc…N-ATI PIERDUT NIMIC!!! daca iesiti cu prietenii la Motoare sau pe la alte terase, daca mergeti la un restaurant unde se mananca bine si rezonabil,daca va plimbati prin parc etc SUNTETI PE VAL!!!! Sunteti mult mai castigati!

Din experienta mea proprie si personala (ce expresie tampita) va pot insira categoriile de persoane ce pot fi intalnite la aceste petreceri.

1. Prostituatele.Incearca sa arate cat mai apetisant si se holbeaza in stanga si-n dreapta poate-poate pica o p..a cu bani. (Unele dintre ele sunt cantarete in diferite trupe,manechine sau prezentatoare de meteo pe la posturi care se afla de la numarul 20 incolo pe telecomanda)

2. Disperatii/disperatele. Astia sunt cei care au fost la un moment dat in atentia presei “mondene” dar care au ajuns in acel punct (absolut firesc atunci cand nu reprezinti cu adevarat ceva) cand te indrepti vertiginos spre stadiul de nimeni cu buletin.Astia se leaga cu disperare de “amicii” de pe vremea “celebritatii” care le mai arunca in scarba cate o invitatie la o mondenitate sau alta.

3. Libidinosii. Baieti de bani gata, fara creier sau suflet, care au ca singur scop sa agate o parasuta din-asta “cunoscuta” pe care sa o treaca pe lista “plimbata si fu..a in Lamborghini-ul meu”. Nu va faceti griji pentru ei.Intotdeauna pleaca insotiti pentru ca tara noastra iubita e mai plina de curve decat Olanda de lalele! (ia uite ba ce comparatii scot din mine la oboseala)

4. Aristocratii. Oameni cu bani care sunt la fel de libidinosi precum cei de la punctul 3 dar care fac pe interesantii si cedeaza mai greu.

5. Cei care stiu ca a participa la cate un eveniment monden reprezinta o necesitate profesionala si de imagine (di categoria asta mai facem si noi parte din cand in cand)

6. Oana Roman.

7. Picatii din luna. Astia sunt prietenii anonimi ai unor celebritati care n-au putut ajunge la eveniment si au facut invitatia cadou unui amarastean de prieten…Ca sa mananca si gura lui gratis…

8. Profesionistii. Cei care traiesc numai pentru asa ceva. Astia sunt niste oameni care nu au alta existenta decat aceasta.Atunci cand nu sunt la o petrecere mondena sau la un suc pe Dorobanti,hiberneaza.

9. Cei care vireaza regulat bani in conturile zarelor si revistelor de monden ca sa apara. Astia tre’ sa mearga la mondenitati ca sa fie fotografiati si publicati asa cum a fost intelegerea.

10. Artisti sau oameni de bun-simt care incearca sa aiba o viata sociala in speranta ca nu vor disparea nedrept de pe piata.Langa astia merita sa te asezi.

Dragii mei…Rar mi-a fost dat sa merg la o mondenitate la care sa ma simt si bine.RAR!RAR spre deloc.Sper sa va pot povesti curand ca am fost undeva unde mi-a placut.Pana atunci…

VA PUP,VA IUBESC SI VA RESPECT!

PS - Am facut sigur greseli gramaticale sau de ortografie dar…N-AM DORMIT DE 22 DE ORE!!!!!!! :)