1/12/2009

Am iesit in club,m-am udat si un Top cretin

Motto : “Dansati sau sunteti cu ma-ta?”

Da!Ati auzit bine!Am fost in club.Se numeste Spice si e pe Calea Victoriei.Nu comentez atmosfera.Cand am ajuns era o housereala de-aia odioasa si dup-aia au inceput unii sa cante foarte misto!O trupa condusa de un tip gras care canta evergreenuri.Nu mai intrasem intr-un club de cateva luni buni.Ultima oara am fost cu Iantu si cu Despot la Elements si in Pat.Nu sunt un fan al acestor locuri dar in ultimul timp am simtit nevoia sa mai ies si eu in diferite “societati”.Ei…Pe Parvu l-a sunat un amic si i-a zis sa vina neaparat in Spice ca e misto… distractie…gagici…Acest ultim cuvand a rezonat bine si in mine…Deci,hai sa mergem! Platim noi intrarea,inaintam si auzim. “Baaaaa!Veniti pe ascuns?!” Amicul Calinescu,baut bine, se repede spre noi sa ne “salute”. Un grup de petrecareti ma saluta pe mine si ma felicita pentru emisiune.Calinescu sare la bataie impotriva alora.Aia cred ca asta mi-a facut mie ceva si riposteaza.Intervin bodyguarzii.Circ.In sfarsit,ma strecor si ajung la masa.Fete dragute.Le zambesc.Imi zambesc si ele.Fiecare insotite de cate un libidinos cu ochii sticlind de la bautura.Eu le zambesc,ele imi zambesc.Dupa 10 minute am plecat.Mai incerc saptamana viitoare dar cu ochelari de soare si sapca. :)

Aseara mi-am spalat masina si s-a intamplat ceva incredibil.Ajung in intersectia de la Televiziune si masina mea este udata in ultimul hal! (norocul meu ca era frig si nu m-am decapotat).De ce credeti ca am fost udat asa de tare?Raspunsul il gasiti la finalul acestui post! :)

TOP 10 MODALITATI DE A DEVENI VEDETA PESTE NOAPTE

1.Agatati o vedeta,va babarditi cu ea,filmati tot si trimitei filmuletzul in presa. (Va stau la dispozitie fetelor) :)

2.Trimiteti o poza cu buzele tzuguiate la Libertatea pentru fata de la pagina 5.Daca aveti noroc,veti fi selectionata pentru rubrica meteo.Faceti un credit de nevoi personale si va puneti silicoane.

3.Mergeti la Bamboo si-l rugati pe Alex Erbasu sau Costelus Casuneanu sa se milostiveasca si sa va futa.Aveti sanse sa apareti macar 2-3 zile in presa de monden.

4.Va cumparati un vibrator sau,daca n-aveti bani un castravete, si invatati temeinic sexul oral.Apoi gasiti un producator inimos si faceti cum trebuie ca sa ajungeti asistenta la un show.De-aici pana la stiri sportive mai aveti un pas!!!

5.Incercati sa afle cat mai multa lume ca sunteti curva si ca doriti sa faceti sex cu cat mai multi barbati.Alegeti o suma rotunda gen 1000,5000…Chemati o echipa de la Povestiri adevarate!

6.Jucati la loto!Spuneti ca ati ghicit numerele dar v-au furat biletul!

7.Mai gasiti 2 prietene foarte proaste si decupati-va blugii la cur.

8.Duceti-va la OTV si spuneti ca ati vazut cum Cioaca s-a scobit in nas si a aruncat mucul intr-o rapa.Aduceti ca proba un muc de-al dumneavoastra ca n-or sa se prinda.Veti petrece 7-8 ore in direct.Multa bafta!

9.Luptati pentru mana unui milionar batran,pitic si cu fata de limbric.

10.Incercati sa fiti cat mai dobitoc/imbecil/cretinoid/libidinos,gasiti-va un post de “editorialist” la Atac si incercati sa deveniti asistentul permanent al lui Capatos. :)

VA PUP,VA IUBESC si VA RESPECT!

PS- Am fost udat de o stropitoara rotativa montata romaneste exact pe marginea drumului. TARA ASTA NU-SI VAREVENI VREODATA!!! CREDETI-MA!!!!!!!!!