1/25/2009

Despre cum revin de urgenta pe scena, de ce ma urc in avion, cum e cu vulpea, cum e cu Becali si un pic despre femei…

Incredibil cate pareri naste in jurul meu povestea cu vulpea… I-am intrebat si pe prietenii mei si pe voi…Acum cateva zile, in timp ce faceam sex, m-am oprit si am pus intrebarea “Auzi…”   “Ce-i?!Ce s-a intamplat?!”    “Nimic… Vulpea mananca peste?”   Ea s-a ridicat, s-a imbracat, mi-a lasat o folie de Xanax langa pat si a plecat. :) ))

De unde a plecat nebunia? Va spun imediat. Zilele trecute ma grabeam sa plec de-acasa cand ma suna mama si ma intreaba chestia asta.  La inceput n-am dat importanta dar usor-usor am ajuns ca personajul din sceneta celebra cu “Danda Langa”.

Problema a fost ridicata acasa la ai mei de frate-meu care avea tema pentru acasa “ce mananca diferite animale” printre care si pardalnica de vulpe. Mama s-a oferit sa-l ajute. Nu stiu cum trecea tata pe acolo (eu acum va spun ce mi s-a relatat), cand a auzit “Vulpea ce mananca?”   “Pai animale mici, pasari, PESTE…”   Si a inceput nebunia!

“Cum sa manance peste, femeia lu’ Dumnezeu?!”     “Pai de ce sa nu manance?! In Ursu’ pacalit de vulpe nu mananca?!”     “Nu-l mananca! Doar isi bate joc de urs!”      “Dar mananca si pestele!”      “NU-L MANACA! Si plus de asta e o poveste! Dupa logica ta rezulta ca toti caii mananca jaratec…”      “Vulpea mananca peste!”       “Daca esti asa desteapta, cum il prinde?!”        “Pai nu-l prinde! Mananca doar daca gaseste!”      “Unde?   La Carrefour?!?!”      “NU!!! Uite draga… Daca ii dau la gradina zoologica ingrijitorii, mananca!”   “Esti nebuna! Pai mananca si napolitana Joe daca-i dai!!! Scrie taticule acolo in caiet: Vulpea mananca cascaval Delaco, crema Finetti…! Si daca te intreaba incvatatoarea de ce, spune-i ca asa vrea ma-ta!”      “Eteeee….exagerezi!”        “Mai.., copilul asta trebuie sa treaca ce mananca animalul in mediul lui natural!”    “Pai vulpea mananca peste si in mediul natural!”      “Divortez!”  

Asa ca va rog! In garsoniera mea e liniste si pace…Eu m-am linistit! Dar la ei inca mai exista tensiuni zoologice! Ajutati niste oameni nebuni…aaaa…pardon… niste oameni confuzi : VULPEA MANANCA PESTE?!?!?!”

Sa trecem mai departe pana nu o iau razna… :)

Se pare ca vom ajunge luna viitoare pe la Cluj, Timisoara si, parca, Iasi. Adevarul lanseaza pe dvd filme cu Louis de Funes si noi le vom promova. Asa ca m-am decis! A venit momentul sa trec peste fobia mea puternica de avion si voi ateriza in toate trei orasele!!!! Ne vedem acolo! O sa revin cu informatii! :)

Va spuneam ca am devenit “fan” Gigi Becali. De ce? Pentru ca e unul dintre oamenii care a reusit sa-si bata joc de presa si ziaristi. Sa le puna oglinda in fata si sa le spuna : “Uitati ba! Sunteti sclavii mei!” . A reusit sa stearga cu ei pe jos! Cum?

Cat a stat la Poiana Brasov nu a vrut sa dea declaratii spunand : “Bai! Vreau sa ma retrag din viata publica! Sunt un om obisnuit de azi!” (sanchi)  Ei… Si n-a mai vrut sa declare nimic. Bai! Si stateau zeci de reporteri dupa curul lui pe unde se ducea…” Hai nea Gigi…Zi-ne si noua doua vorbe!”   “N-auziti ba ca nu vreau! Sunt om obisnuit acum…”   “Hai nea Gigi…”  Si-a batut joc de ei in cel mai groaznic mod cu putinta.

Bineinteles ca nu reporterii sunt de vina. Si ei erau trimisi acolo cu “ordin” sa stea dupa Becali.

Realizeaza cineva ce palma uriasa i-ar fi tras oierului presa si ce forta ar fi emanat intreaga media din Romania daca ar fi luat atitudinea: “Ah, da?! Bine!” Si sa-l ignore complet!!!! Mamaaaaaaa!!! Ce demonstratie geniala! Dar nu se poate… caci demnitatea nu face casa buna cu televiziunea si ziarele.

N-am reusit sa plec la munte. M-a sunat Doru Ana ca Vizante si-a rupt piciorul si sa ma roage sa intru peste noapte in “Scrisoarea pierduta”  la Bulandra! Ah! In cate spectacole am intrat asa, in situatii de criza, de-a lungul timpului. Joc Dandanache. Singurul rol din opera marelui dramaturg care nu-mi place! Cum e viata… Eu am mai jucat Ipingescu si Catavencu. Nu ma laud cand ma numesc “Caragiolog”! :)Ce denumire… Il iubesc pe Caragiale si cred ca sunt un actor potrivit pentru genul lui de teatru. Asadar, e miercuri dimineata. Azi am o repetitie si atat. Joi si vineri spectacol. Nu va invit caci biletele sunt epuizate.

Curand o sa revin pe scena si in rolul pe care l-am iubit cel mai mult. Nae Ipingescu din Noaptea furtunoasa. Si exact in distributia de la Casandra! Din nou alaturi de colegii mei! Ca sa va dati seama ce succes avea spectacolul asta… Erau seri cand sala era arhiplina (stateau si 2 pe un loc, in picioare,pe balustrade) si afara mai ramaneau si 100-200 de oameni !

Ma gandeam zilele astea cum arata femeia ideala in viziunea mea. Hmmm… Pai hai sa va zic ce ganduri mi-au trecut prin cap ca sa ma injurati si sa ma combateti. :)

Astazi, despre FIZIC…

- sa nu fie slabanoaga! Detest! Femeia trebuie sa aiba forme fara sa fie grasa. Femeie trebuie sa fie voluptoasa!

- sa aiba parul greu. e greu de explicat… Ca sa va dau un exemplu: desi eu prefer brunetele, ma topesc dupa podoaba capilara a cucoanei Lady Gaga!

- sa aiba o laba a piciorului frumoasa.

- sa aiba sanii in proportii corecte fata de corp. Nu-mi plac sanii mari cu orice pret.

- sa aiba niste buze dragute

- fund bombat! (sunt fam J LO!!! )

- sa se imbrace cu stil ( si sa ma imbrace si pe mine! :) )

- imi plac ochii ce poseda, dedesubt niste micute umflaturi. Nu cearcane! Nu stiu cum sa descriu… Au unele femei pleoapa inferioara un pic bombata…

Astept parerile voastre. Mai ales parerile barbatilor in legatura cu greutatea. Hai sa le vindecam pe nebunele astea de obsesia indusa de imbecilii astia care se ocupa de modelling. Ne plac femeile slabe sau femeile voluptoase?! Inca o data… Nu grase! Dar cu forme nene! Sa avem pe ce pune mana!

VA PUP, VA IUBESC si VA RESPECT!